عضو کمیسیون آموزش مجلس : اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومانی هم مدارس را هوشمند نکرده است

عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس می‌گوید علیرغم آنکه مجلس هر سال ۱۴۰ میلیارد تومان برای هوشمندسازی مدارس اختصاص داده ولی در میدان عمل پیشرفت مناسب صورت نگرفته است.
علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت درباره هوشمندسازی مدارس کشور گفت: بر اساس ماده ۶۹قانون برنامه توسعه ششم وزارت‌خانه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و آموزش‌وپرورش باید تا پایان سال دوم اجرای قانون برنامه، هوشمند سازی مدارس را عملیاتی می‌کردند ولی علیرغم آنکه مجلس هر سال ۱۴۰ میلیارد تومان برای این موضوع اختصاص داده ولی در میدان عمل پیشرفت مناسب صورت نگرفته است.
نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه به این نقطه رسیده‌ایم که به راحتی قوانین بودجه سنواتی یا قانون برنامه توسعه دور می‌خورد و این امر نگران کننده و آسیب‌زا است؛ لذا دولت باید یک تیم مجهز و منسجم برای اجرای مصوبات قانونی منصوب کند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دولت در اجرای قوانین کاهل است، ادامه داد: نتیجه بسیاری از مصوبات قانونی مشخص نیست که چه شد و کجا رفت و این امر به کشور و به اعتماد مردم آسیب می‌زند و امید سوز است.

درباره نویسنده

7475مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین