عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی : برخی صندوق های بازنشستگی به حیات خلوت فساد تبدیل شده اند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی : برخي صندوق های بازنشستگی  به حیات خلوت فساد تبدیل شده اند

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه از هر کسی که با رانت‌خواری مقابله کند حمایت می‌کنیم، گفت: نباید در مسیر کسانی که با فساد مبارزه می کنند سنگ اندازی کرد.
روح‌اله بابایی صالح در گفت‌وگو با خانه ملت در واکنش به انتشار شایعاتی در مورد مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور، گفت: اظهاراتی که در مورد ایشان می‌شود خلاف واقع است؛ ایشان ۱۲ سال سابقه مدیریتی، اقتصادی و مالی داشته و تسلط کامل را بر حوزه خود دارد. عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: فعل و انفعالاتی در صندوق بازنشستگی کشوری و شرکت‌های زیرمجموعه ایجاد شده و مدیرعامل جوان از صندوق و حقوق مردم دفاع کرده بنابراین برخی به دنبال حاشیه سازی علیه ایشان هستند؛ تشویق اذهان عمومی کاری نادرست و نشر اکاذیب جرم است.
وی ادامه داد: نباید اجازه داد فضا علیه کسانی که به فکر رشد و پیشرفت کشور هستند آلوده شود؛ ما از هر کسی که انقلابی و جهادی کار و با رانت‌خواری مقابله کند حمایت می‌کنیم.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس یادآور شد: برخی صندوق های بازنشستگی به حیات خلوت فساد تبدیل شده بودند و مدیرعامل جوان صندوق بازنشستگی به خوبی توانست با آنها مبارزه کند در این رابطه بهتر است کسانی که اهتمام جدی در مبارزه با فساد دارند را تشویق نه اینکه در مسیرشان سنگ اندازی کرد.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین