استاندار خوزستان : کولر جزو کالاهای اساسی محسوب می‌شود

استاندار خوزستان :  كولر جزو کالاهای اساسی محسوب مي‌شود

استاندار خوزستان ضمن تاکید بر مقابله با احتکارکنندگان، گفت: وسایل سرمایشی در خوزستان جزء کالاهای اساسی محسوب می‌شود و در شرایطی که قدرت خرید مردم کم شده است نباید مانع خریدهای تکی شد و تنها باید با موارد قاچاق و شبکه‌ها برخورد شود.
به گزارش فارس، غلامرضا شریعتی در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز خوزستان، اظهار کرد: کولر و وسایل سرمایشی در خوزستان و استان‌های گرمسیری جزء کالاهای اساسی محسوب می‌شود و در این شرایط که قدرت خرید مردم کم شده است نباید مانع خریدهای تکی و موردی شد و تنها باید با موارد قاچاق و شبکه‌ها برخورد کنیم.
وی ضمن تاکید بر لزوم برخورد با کسانی که این وسایل را احتکار می‌کنند، افزود: امسال سال رونق تولید ملی است و ما با اشتغال‌زایی باید سبب ایجاد آرامش در کشور شویم؛ در این میان نیاز به مقابله جدی با بحث‌های شبکه‌ای گسترده قاچاق است اما این برخوردها نباید به شکلی باشد که به موردهای جزئی خرید یک کالا توسط مردم و برای مثال از هندیجان تعمیم داده شود و مردم گمان کنند که شبکه‌های قاچاق را رها کرده و تنها به این موارد جزئی مشغول هستیم.
استاندار خوزستان در رابطه با کشت تابستانه، عنوان کرد: کشتی که در تابستان انجام شد در استان بی‌سابقه بوده است که به فرصتی برای خلق بیشتر ثروت و ایجاد فرصت‌های شغلی تبدیل شد و امیدواریم که این مسیر و همچنین تولید داخلی گسترش پیدا کند.
وی افزود: در شرایط موجود و با توجه به وضعیت خوزستان باید از ظرفیت‌های استان مانند بنادر، مرزهای آبی و خشکی در راستای مقابله با تحریم‌ها استفاده کنیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین