دلخوشی وزارت نیرو به «لامپ اضافه خاموش» ؛ کارخانجات مشغول تولید بیت‌کوین هستند!

دلخوشي وزارت نيرو به «لامپ اضافه خاموش» ؛ کارخانجات مشغول توليد بیت‌کوین هستند!

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: وزارت نیرو مشغول فشار بر مردم و پرداخت‌های نجومی در زیر مجموعه خویش است، دلش را به «لامپ اضافه خاموش» خوش کرده و دریافت‌های سنگینی از مردم در ارتباط با برق و از کشاورزان محروم در ارتباط با آب دارد.
به گزارش فارس، محمدحسین فرهنگی در نطق میان‌دستور خود گفت: این روزها شاهد آن هستیم که کشورهای بانی و باعث عمده مشکلات کشور در برنامه‌های تولیدی تلویزیونی، رادیویی و تبلیغات گسترده‌ رسانه‌ای خود از تورم و گرانی و از مشکلات مردم ایران ناراحتند و بساط غم‌گساری پهن کرده‌اند، حال آنکه منشا اکثر این مشکلات خود آنها هستند.
نماینده مردم تبریز در مجلس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شورای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اسلامی اضافه کرد: زبان حال آنان مثل معروف در زبان فارسی است که خود می‌کشی و خود تعزیه می‌داری؟ مدتی دست از سر ملت ما بردارید تا ببینید به چه افق‌های گسترده‌ای از توسعه و رفاه دسترسی می‌یابند که البته این مهم با مدیریت انقلابی موفق و کارآمد حاصل می‌شود.
وی افزود: در جریان سوال از رئیس‌جمهور گفتم که موضوع رکود تورمی را جدی بگیرید که آثار آن عمیق و درازمدت است. امروز برخی از آنها را مشاهده می‌کنیم. جالب آن است که دولت اقدامات پراکنده غیرمفید و فسادزا را به برخی از اقدامات قانونی نظام‌مند و سراسری ترجیح می‌دهد و بهانه‌های مختلفی برای آن عنوان می‌کند. منتظریم بدانیم چرا سطح عمومی قیمت‌ها را حداقل در خصوص کالاهای اساسی و نهاده‌های کشاورزی کاهش نمی‌دهند و چرا بند (ز) تبصره ۷ قانون بودجه را اجرا نمی‌کنند.
فرهنگی خاطرنشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وزیری که مسئول کنترل قیمت دارو و تجهیزات پزشکی است، این روزها خود به منتقد تبدیل شده است. زیر مجموعه‌های رهاشده وزارتخانه مشغول کدام سوءاستفاده‌ها هستند و چرا وزیر همانند دیگران صرفا انتقاد می‌کند؟ واقعا این چه اوضاعی است؟
نماینده مردم تبریز در مجلس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شورای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اسلامی اظهار‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ داشت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: خبر منتشر شده در رابطه با بودجه صداوسیما بسیار عجیب و متضمن تخلف از مواد مختلف قانونی است. از قرار اطلاع اصلاح شده است، اما در صورت تداوم مجلس باید تصمیمات اساسی در این باره اتخاذ کند.
وی افزود: ضمن تقدیر از برخی اقدامات بانک مرکزی در ارتباط با کنترل نرخ ارز به بانک مرکزی، شورای پول و اعتبار و مسئولان بانکی کشور متذکر می‌شوم که چرا در مورد توسعه تولید و به‌کارگیری بیت کوین اقدام مناسبی وجود ندارد؟ تعداد ماینرها به تدریج کل کشور را درگیر می‌کند. درصد قابل توجهی از کارخانجات خطوط تولید خود را تعطیل کرده و بیت‌کوین تولید می‌کنند که هر کدام از آنها می‌توانند ۳۰ ماینر را به کار بیندازد که در حال حاضر ۱۰ میلیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ارزش دارند و صرافی‌ها هم با آنها همکاری می‌کنند. مقدار زیادی برق مصرف می‌شود و روز به روز فشار به شبکه برق افزایش پیدا می‌کند. بانک مرکزی هم در عمل کاری ندارد.
فرهنگی خاطرنشان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد:‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هیچ دستگاهی در کشور نظارت کارآمدی ندارد. وزارت نیرو مشغول فشار بر مردم و پرداخت‌های نجومی در زیر مجموعه خویش است، دلش را به «لامپ اضافه خاموش» خوش کرده و دریافت‌های سنگینی از مردم در ارتباط با برق و از کشاورزان محروم در ارتباط با آب دارد و سوال اینجاست که با این مصرف سنگین که در بالا ذکر شده کاری ندارد؟ مصرفی که در یک کلانشهر با کل مصرف آن شهر برابری می‌کند.
نماینده مردم تبریز در مجلس ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شورای ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اسلامی در پایان گفت: از مسئولان در مجلس انتظار داریم با گذشت نزدیک به سه سال از حادثه قطار تبریز ـ مشهد گزارش ارسالی از کمیسیون‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ عمران در این باره را قرائت کنند. چرا تا به این اندازه تعلل می‌شود؟

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین