رئیس شورای اسلامی شهرستان شوش : وضعیت آب شرب روستایی اسفناک است

رئیس شورای اسلامی شهرستان شوش : وضعیت آب شرب روستایی اسفناک است

رئیس شورای اسلامی شهرستان شوش گفت : به طور کلی وضعیت آب شرب روستایی اسفناک بوده و وسعت پراکندگی روستاها زیاد است. سید حکیم موسوی در گفت‌وگو با نسیم خوزستان اظهار کرد: دو سوم بافت جمعیتی شهرستان شوش دانیال روستایی است و مناطق روستایی برای رفع مشکلات، با چالش فقر شدید زیرساختی و تجهیزات رو به رو است.
وی ادامه داد: در این میان آبفار شوش نیز بیل مکانیکی ندارد و دچار کمبود شدید تجهیزات برای امور عملیاتی است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان شوش بیان کرد: از طرف دیگر نیروی انسانی نیز در آبفار کم است و پرداخت حقوق آبداران نیز یا معوق می‌شود یا ناچیز است و این ابداران ترجیح می‌دهند که شغل خود را ترک کنند.‌ موسوی یادآور شد: به طور کلی وضعیت آب شرب روستایی اسفناک بوده و وسعت پراکندگی روستاها زیاد است و ترمیم شکستگی‌ها با این تجهیزات و نیروی انسانی بسیار سخت است. وی در ادامه افزود: استاندار خوزستان و مدیر کل آبفار باید تدابیر لازم برای افزایش تجهیزات و ساماندهی وضعیت نیروی انسانی و رفع مشکلات ابداران را اتخاذ کنند.
موسوی ادامه داد: با وجود حضور میدانی استاندار محترم استان خوزستان و مدیر کل آبفار و نماینده محترم مردم درمجلس شورای اسلامی وفرماندار شهرستان شوش و رویت مشکلات حوزه آب شرب روستایی اما مشکلات همچنان پابرجاست و اقدام موثری تاکنون صورت نگرفته است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین