عضو فراکسیون نمایندگان ولایی : رسانه های منتقد از مزایای دولت محروم هستند

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی گفت:آگهی‌ دستگاه های دولتی در رسانه های همسوی دولت منتشر می شود و کاغذ دولتی هم با حجم زیاد در اختیار آنهاست در حالی که رسانه های منتقد از این مزایا محروم هستند.
محمدجواد ابطحی در گفتگو با مهر، در واکنش به تعطیلی روزنامه وطن امروز، گفت: مدت زیادی بود که روزنامه وطن امروز به دلیل مشکلات مالی با تعداد صفحات کمی منتشر می شد.
وی افزود: البته بنده بعید می دانم که علت تعطیلی این روزنامه صرفا مشکلات مالی باشد و قطعا در پشت پرده این ماجرا مسائل دیگری وجود دارد که باید روشن شود.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دولت تلاش می کند تا به نحوی منتقدانش را از دور خارج کند، تصریح کرد: چندی پیش رئیس‌جمهور گفت که از بستن دهان منتقدان و رقیبان به خدا پناه می برم که این مساله نشان می دهد این دولت تا چه حد از شنیدن حرف های انتقادی هراس دارد و قطعا آنان سراغ خبرگزاری ها و سایت های منتقد هم می روند و با آنان هم مقابله می کنند.
ابطحی تاکیدکرد: دولت فقط با رسانه‌ها در تقابل نیست و با نمایندگان مجلس هم برخورد می‌کند به گونه‌ای که شکایت دولت از نمایندگان مجلس به صرف انتقاد از عملکرد آنان بی سابقه است و تاکنون در هیچ دولتی این چنین نبوده است.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه سفارش آگهی ها در رسانه ها هم با تبعیض بسیار زیادی انجام می شود، گفت: معمولا آگهی‌های دستگاه های دولتی در رسانه های همسوی دولت منتشر می شود و کاغذ دولتی هم با حجم زیاد در اختیار آنان قرار می گیرد در حالی که رسانه های منتقد دولت از چنین مزایایی محروم هستند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین