رحیم کعب عمیر : رفع محرومیت مناطق اهواز نیازمند پرداخت حق آلایندگی است

رحيم كعب عمير : رفع محرومیت مناطق اهواز  نیازمند پرداخت حق آلایندگی است

رحیم کعب عمیر عضو شورای اسلامی شهر اهواز در بازدیداز طرح آسفالت محله به محله در منطقه سه که با حضور حجت الاسلام موسی پور دیگر عضو شورای شهر اهواز و معین زاده دستیار ویژه شهردار انجام شد با اشاره به اقدام بسیار خوب شهردار اهواز، اظهار کرد: اولویت اول رسیدگی به مناطق محروم است زیرا نیازهای بیشتر و مهم‌تری دارند و پس‌ازآن خدمت‌رسانی شامل دیگر مناطق نیز می‌شود.
وی افزود: انتظار داریم بقیه مجموعه‌های استانی نیز همکاری لازم را در خصوص تأمین اعتبارات مالی با شهرداری اهواز داشته باشند. عضو شورای شهر اهواز با اشاره به وضعیت نامناسب برخی مناطق اهواز، عنوان کرد: اهواز به‌عنوان مرکز استان خوزستان بیش از یک‌سوم جمعیت استان را دارا است و به‌عنوان نگین خوزستان است اما برخی مناطق آن همچنان در محرومیت کامل به سر می‌برند و انجام اقدامات و رفع محرومیت نیازمند پرداخت حق آلایندگی است.
وی گفت: با رایزنی‌های انجام شده مقرر شد که حق آلایندگی به‌صورت اقساط پرداخت شود تا در جهت انجام کارهای عمرانی و رفاهی برای شهروندان هزینه شود.
کعب عمیر اظهار کرد: در بخش عمران شهرداری اهواز حرکت خوبی آغاز کرده است و امیدوارم این حرکت شتابنده در مناطق محروم به‌زودی شامل دیگر مناطق شود و باوجود کمبود نقدینگی بتوان خدمات مؤثری به مردم ارائه کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین