نماینده مردم خرمشهر در گفت و گو با نسیم خوزستان : دولت به ملت آمار دروغ می‌دهد

نماینده مردم خرمشهر در گفت و گو با نسيم خوزستان : دولت به ملت آمار دروغ می‌دهد

عبدا… سامری عنوان کرد : زمانی که دولت هنوز نتوانسته مستمری را افزایش دهد، چرا حرف اضافی می زند و شعور مردم مستمند را به پایین می‌گیرید.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت: وزیر رفاه مطلبی را با این عنوان که” ما مستمری، مستمربگیران بهزیستی را در سال ۹۸، ۳ برابر افزایش دادیم” بیان کرده است. دولت با این خبر کذب شعور مردم مستمند را در کشور به پایین می‌گیرد و به ریش آنان می‌خندد.
وی در ادامه خاطر نشان کرد : دولت نباید این کار را بکند، اول باید خجالت بکشد از اینکه نمی‌تواند، گفته خود را عملی کند و مستمربگیران را از وضعیت بحران اقتصادی خارج کند. دولت چرا آمار کذایی و دروغ به ملت می‌دهد تا اکنون یک تومان به مستمری‌ مستمربگیران بهزیستی اضافه نکرده است.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس بیان کرد: ما می خواهیم انجام دهیم و انجام دادیم، دو مقوله جدا و متفاوتی هستند. زمانی که دولت هنوز نتوانسته مستمری را افزایش دهد، چرا حرف اضافی می زند و شعور مردم مستمند را به پایین می‌گیرید؟ چرا ملعبه راه انداختید و بیان می‌کنید مستمری، مستمربگیران تحت پوشش بهزیستی را ۳ برابر افزایش دادیم؟
سامری در پایان گفت: دولت باید از خدا بترسد و آنقدر دروغ به مردم تحویل ندهد همچنین آمارهای کذایی بیرون تبلیغ نکند. هر چند دولت، دولت ضعیفی است. آقای روحانی نتوانست جواب مستمری، مستنمدان، فقرا و ایتام را بدهد و این واقعا برای دولت زشت است که تنها دروغ تحویل مردم می‌دهد.

درباره نویسنده

7477مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین