استیضاح سیاسی شاعری ؛ مردم باید پشت پرده طرح سوال از شهردار را بدانند

استيضاح سياسي شاعري ؛ مردم بايد پشت پرده  طرح سوال از شهردار را بدانند

مردم اهواز از این دو عضو شورای شهر طرح سوال می‌کنند که در دوره قبل شورا و سه سال گذشته این شورا چه عملکرد درخشانی داشته اید و برای مردم چه کرده‌اید امروز زمانی است که باید پاسخگوی عملکرد مبهم خود در این چند سال باشید.
به گزارش فارس، هنوز سه ماه از شهردار شدن موسی شاعری نمی‌گذرد که دو عضو شورای شهر اهواز کمر همت به طرح سوال و در قدم بعدی استیضاح شهردار بسته اند اقدامی که سوالات زیادی را از این دو عضو شورای شهر برای اهل رسانه و مردم به وجود آورده است.
برای مردم سوال است که چگونه در ظرف کمتر از سه ماه این آقایان به جای کمک کردن برای حل مشکلات شهری که یادگار چند دهه است با لابی و رایزنی در جهت استیضاح شهردار قدم برمیدارند همان کسانی که در دوره مدیریت قبلی شهر سوال و تذکری از آن‌ها به یاد نداریم.
چگونه است که مشکل سگهای ولگرد و مسأله دستفروشها می‌شود بهانه‌ای برای طرح سوال از شهرداری که هنوز سه ماه هم نشده که حکمش امضا شده است چرا در دوره قبل همین دو عضو شورای شهر از شهردار قبلی همین سوالات را نپرسیدند؟ آیا سگهای ولگرد یا ساماندهی دستفروشها موضوع تازه‌ای است و در همین سه ماه در شهر پدید آمده است؟ مردم دوست دارند پشت پرده این طرح سوال را بدانند مردم اهواز از این سیاسی بازی‌ها خسته شده‌اند خوب است با مردم با صداقت سخن گفته شود. یکی دیگر از موضوعاتی که این دو عضو محترم شورای شهر دستاویز طرح سوال خود برای فشار آوردن به شهردار اهواز قرار داده‌اند موضوع انتصابات است شخصی که یک یا دوماه از انتصابش گذشته است چطور می‌شود عملکردش را نقد کرده و مدیریت شهری را به چالش کشید چطور در دوره قبلی وقتی از انتصابات سخن می‌گفتیم از اختیار دادن به شهردار و عدم دخالت شورا و فرصت دادن و کمیته ارزیابی عملکرد مدیران بعد از یکی دوسال سخن می‌گفتید ولی حالا بعد از سه ماه به تمام پارامترهایی که در بوق و کرنا در مدیریت قبلی کرده بودید پشت پا می زنید؟
اگر دو عضو شورای شهر اهواز از شهردار جوان اهواز که در همین مدت کوتاه توانسته به وضعیت نابه سامان شهر سامانی ببخشد و امید را به مردم اهواز بازگرداند سوال دارند مردم اهواز هم از این دو عضو شورای شهر طرح سوال می‌کنند که در دوره قبل شورا و سه سال گذشته این شورا چه عملکرد درخشانی داشته اید و برای مردم چه کرده‌اید امروز زمانی است که باید پاسخگوی عمل‌کرد مبهم خود در این چند سال باشید.

درباره نویسنده

7477مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین