دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان : بیش از ۸ کیلو مواد مخدر در اطراف مدارس کشف شده است

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان : بيش از 8 کیلو مواد مخدر  در اطراف مدارس كشف شده است

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: استان خوزستان در زمینه اجرای طرح های پیشگیری از اعتیاد موفق به کسب رتبه سوم در کشور شد.
به گزارش ایرنا حسین لامی زاده در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خوزستان بیان کرد: یکی از اقداماتی که همزمان با آغاز بازگشایی امسال مدارس در این استان اجرا شد، پاکسازی هسته مرکزی هشت شهر اهواز، اندیمشک، دزفول، کارون، مسجدسلیمان، ماهشهر، آبادان و خرمشهر در ارتباط با مواد مخدر بود.
وی ادامه داد: اقدامات ویژه و برنامه ریزی برای جمع آوری معتادان و فروشندگان مواد مخدر در این شهرها توسط نیروی انتظامی در حال انجام است. وی با بیان اینکه پارسال ۸.۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر در اطراف مدارس خوزستان کشف و ضبط شد گفت: پاکسازی فضای اطرف مراکز آموزشی یک اولویت کاری برای دستگاه های مرتبط از جمله نیروی انتظامی و آموزش و پرورش است.
وی به طرح ملی یاریگران زندگی که از سوی نهاد ریاست جمهوری ابلاغ شده اشاره کرد و افزود: تفاهم نامه ای بین ستاد مباره با مواد مخدر کشور و وزارت آموزش و پرورش منعقد شده و استان خوزستان در اجرای این طرح نسبت به دیگر استان های کشور پیشتاز است.
وی ادامه داد: در این طرح نهادهای فرهنگی و اجتماعی از جمله اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بهزیستی، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره کل امور اجتماعی استانداری خوزستان با یکدیگر همکاری دارند. لامی زاده گفت: در اجرای این طرح توجه به آموزش های دینی و استفاده از ظرفیت مساجد مورد توجه قرار خواهد گرفت.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین