نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس: ۴۰ درصد مدارس رامهرمز تخریبی هستند

نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس: ۴۰ درصد مدارس رامهرمز  تخریبی هستند

نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم نگاه ویژه دولت به حل مشکلات خوزستان، گفت: بالغ بر ۴۰ درصد مدارس رامهرمز تخریبی هستند.
وی با بیان اینکه رامهرمز در طول هشت سال دفاع مقدس بیش از هشت مورد بمباران شد؛ توضیح داد: این شهرستان بیش از ۴۰ شهید بمباران موشکی را تقدیم انقلاب کرده است. ولی متاسفانه رامهرمز و ۱۷ شهر دیگر درگیر جنگ در طرح ماده ۱۱۲ دیده نشدند.
نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به فرموده امام راحل استان خوزستان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده است. بر همین اساس ما معتقدیم که حق محرومیت و مناطق جنگی باید به کل استان تعلق گیرد.
نماینده مردم رامشیر و رامهرمز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیشنهاد مجمع نمایندگان خوزستان جذب ۱۶ هزار نفر نیروی علاقه مند، تحصیل کرده و جوان به عنوان معلم در استان خوزستان است. البته متاسفانه در سنوات گذشته بیشترین سهمیه جذب متعلق به رامسر و رامهرمز است که باید این روند تغییر کند. محمدیان افزود: تقویت زیرساخت های آموزش و پرورش در قالب تجهیز مدارس به سیستم سرمایشی و گرمایشی و همچنین هوشمند سازی مدارس باید به عنوان اولویت مجموعه تعلیم و تربیت استان دنبال شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین