سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی : دندان‌پزشکان به دلار از بیماران پول می‌گیرند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی :  دندان‌پزشکان به دلار از بیماران پول می‌گیرند

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: خودروسازها در ادامه روند نزولی قیمت‌ها اخلال کردند.
به گزارش تسنیم، سیدیاسر رایگانی در نشست خبری ارائه عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی اظهار کرد: متاسفانه دوستان در سازمان هواپیمایی می‌گویند دفاتر و شرکتهای پاک مجوز فروش بلیت هواپیما دارند. وقتی دفتر پاک با مجوز پاک امکان فروش بلیت دارد اگر در شبکه دلالی نیست پس در چه قالبی است.
وی افزود: در همین ارتباط در ایام اربعین برخی شرکتهای هواپیمایی حاشیه خلیج فارس بلیت شیراز به نجف را ۱۱ میلیون تومان می‌فروختند. با چه مجوزی یک شرکت هواپیمایی خارجی قیمت شیراز به نجف را ۱۱ میلیون تومان در سایت فروش خود قرار می‌دهد و قاعدتا شرکتهای خارجی نباید اجازه داشته باشند تا ۵ برابر دفاتر داخلی قیمت‌گذاری کنند.
این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی گفت: در این ارتباط در راستای وظایف خود مستقیما با همکاری سایر نهادها به موضوع ورود کردیم و مسئله در دست بررسی است.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در پاسخ به سوال دیگری درباره قیمت‌گذاری خودروها گفت: متاسفانه به رغم اینکه در یکی دو ماه اخیر بازار خودرو سیر نزولی داشت، خودروسازهای داخلی نقش خود را در تکمیل سیر نزولی انجام ندادند و در کاهش قیمت خودروها با عدم عرضه خودرو خلل ایجاد کردند.
وی ادامه داد: خودروسازها می‌توانستند در ادامه روند نزولی قیمت خودروهای داخلی نقش خوبی ایفا کنند اما متاسفانه با اقدامات آنها روند صعودی شکل گرفت و در یک خودرو داخلی تا ۱۱ میلیون تومان شاهد افزایش قیمت بودیم.
به گفته این مقام مسئول در سازمان تعزیرات حکومتی قیمت‌گذاری خودروهای داخلی تابع قیمت تمام شده، لوازم یدکی به کار رفته، حقوق کارگری و بیمه و سایر مسائل نیست.
رایگانی در ادامه به برخی پرونده‌های مهم در استانهای مختلف اشاره کرد و گفت: اخیرا ۳ میلیارد و ۱۱۱ میلیون ریال انواع ارز خارجی درفرودگاه بین‌اللملی امام خمینی(ره) کشف شد.
سخنگوی سازمان تعزیرات در پاسخ به سوال دیگری در باره فروش محصولات قاچاق در فروشگاه‌های اینترنتی گفت: متاسفانه فروش همه کالاها در فروشگاه‌های مجازی بلامتولی است و حتی شرکتهایی که امروز به برند تبدیل شده‌اند تقلب در کسب دارند و بر روی اقلام بهداشتی، دارویی و درمانی و همچنین کالاهای مصرفی الکتریکی این فروشگاه‌ها هیچ نظارتی نیست.
وی اضافه کرد: تماسهای بسیاری در خصوص تخلفات فروشگاه‌های مجازی داشتیم اما نمی‌دانیم به چه کسی بگوییم یک اتحادیه کل فروش این فروشگاه‌ها را رصد می‌کند اما تاکنون حتی یک پرونده هم ارسال نکردند و حالا که فروشگاه‌های مجازی بدون متولی است مردم خودشان مراقبت کنند.
رایگانی همچنین درباره قیمت ایمپلنت در تهران گفت: تعرفه‌ها در تهران تا ۲۵۰ درصد اختلاف دارد که مردم نمی‌توانند از خدمات دندانپزشکی به دلیل قیمت‌های بالا بهره ببرند. برخی دندانپزشکان به دلار از بیماران هزینه دریافت می‌کنند و قیمت ایمپلنت در تهران تا ۵۶ میلیون تومان است.
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی گفت: به تازگی شنیده‌ام عده بسیاری با مبلغ ۲ میلیون تومان ایمپلنت انجام داده‌اند و باعث مشکلاتی زیادی شده زیرا این ایمپلنت‌ها کیفیت پایینی داشته است. بنابر این انتظار می‌رود وزارت بهداشت در این خصوص ورود و متخلفان را شناسایی و به تعزیرات معرفی کند.
وی تاکید کرد: متاسفانه انجمن صنفی دندانپزشکان که تبلیغات آدامس و خمیردندان را تأیید می‌کند در مورد قیمت‌گذاری ایمپلنت‌ها وارد نشده است.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین