قبل از هرگونه اتفاق ناگواری به داد ما برسید!

قبل از هرگونه اتفاق ناگواری  به داد ما برسید!

احتراما به استحضار مسئولین محترم اهواز می رسانیم شخصی با هویت معلوم که دارای چندین سابقه کیفری می باشد چند سالی است در منطقه ما بصورت تنها و در خانه ای متروکه زندگی می کند و مرتب با ایجاد رعب و وحشت و انجام کارهای ناشایست و حتی برهنگی کامل در انظار عمومی وضعیت تاسف بار و ناامنی را درمنطقه ایجاد نموده است و دراین دوسال اخیر کارهای ناشایست اش به گونه شدت یافته که اهالی دیگر به تنهایی جرات تردد در نزدیکی ایشان ومنزل اش را هم ندارند .
وی گاهی با چاقو و اشیاء برنده به اهالی منطقه اعم از کودکان و زنان حمله ور می شود و در چندین نوبت با سنگ و آجر به خانه ها و وسایل نقلیه اهالی صدمه وارد کرده است و از آنجاییکه محل زندگی اش خانه ای متروکه و در بن بست واقع شده اهالی و به خصوص آنانی که نزدیکی ایشان سکونت دارند همیشه در خوف اند و از آن بیمناک اند که فرزندان و اعضای خانواده شان به زور و تهدید فرد مورد نظر به مخفیگاه وی برده شوند و ….
از آنجاییکه محل زندگی فرد مورد نظربه خانه ای متروکه شبیه شده است و حتی تمامی درب و پنجره هایش توسط وی به فروش رفته به پاتوقی خوفناک برای اختفاء و تجمع خلافکاران مبدل شده است و هر نوع بزه ای اعم از مصرف و فروش مواد مخدر درآن انجام می شود و بیم آن می رود در آن منطقه حادثه و یا سانحه ای جبران ناپذیر برای اهالی و رهگذران پدیدار شود .
اهالی منطقه عامری ( بلوار شهید حمیدی ) در چندین نوبت با فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته اند ولی اقدام موثری صورت نگرفته است و کماکان وی به اعمال قبیح اش ادامه می دهد .
فلذا از مسئولان انتظار میرود علاج این ناهنجاری اجتماعی را قبل از وقوع هرگونه حادثه جبران ناپذیر بنمایند چرا که درصورت بروز هرگونه رخدادی مسئولین مربوطه دیگر نمی‌توانند خود را تبرئه نمایند و در برابر آن پاسخگو باشند .
اسامی محفوظ
* نسیم خوزستان :
نامه به چاپ رسیده به تایید واحد فرهنگی پایگاه مقاومت بسیج منطقه نیز رسیده و خاطر نشان می‌شود تصاویر ارسالی از خانه موصوف حکایت از وخامت موضوع دارد لذا از مسئولین امر انتظار می‌رود پس از بررسی موضوع و قبل از هرگونه حادثه دردناک که قطعا احساسات عمومی را جریحه‌دار خواهد نمود این معضل اجتماعی را مرتفع نمایند .
* نام اهالی ، شماره تماس آنان و نشانی دقیق مکان مورد نظر در اختیار این روزنامه می باشد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین