نماینده ولی فقیه در خوزستان : برای نظارت بر بازار باید از بچه‌های بسیجی استفاده شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان : براي نظارت بر بازار بايد از بچه‌های بسیجی استفاده شود

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: عمده مصائبی که در کشور وجود دارد از ضعف نظارت است؛ اگر حراست و نظارت در ادارات قوی عمل کند، مشکلات کم می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس، مسئولین اداره کل تعذیرات حکومتی خوزستان با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان به ارائه گزارش و تشریح اقدامات در بحث کنترل قیمت‌ها پرداختند.
نعمت‌ا … بیرانوندی، مدیرکل تعذیرات حکومتی خوزستان در این نشست گفت: تمام توان خود را به کار گرفتیم تا پس از بحث افزایش قیمت بنزین، کمترین میزان افزایش قیمت کالاها را در بازارهای خوزستان داشته باشیم.
وی افزود: طرح‌های مختلفی را در این جهت اجرا کردیم که آخرین طرح هم برای شب یلدا انجام شد که سعی کردیم با نظارت مستمر، از تخلف و افزایش قیمت‌‌های بی مورد جلوگیری کنیم.
اما حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در این جلسه اظهار کرد: بحث نظارت بحث بسیار دقیقی است، آنقدر نظارت اهمیت دارد که خداوند ۲ ملک خود را ناظر بر اعمال ما گذاشته است.
وی افزود: عمده مصائبی که در کشور وجود دارد از ضعف نظارت است؛ اگر حراست و نظارت در ادارات قوی عمل کند، مشکلات کم می‌شود.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: متأسفانه در ماه‌های اخیر خیلی از کالاها قیمت‌های افزایشی داشته‌اند ولی از نظر کیفیت و کمیت دچار ضعف هستند که تعذیرات باید به اداره صمت تذکرات لازم را در این خصوص بدهد.
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد در نظارت‌ها اگر از ظرفیت مردمی و بچه‌های بسیجی استفاده کنیم نتیجه خوبی حاصل می‌شود.
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد بیان کرد: یکی دیگر از بحث‌هایی که مردم را آزار می‌دهد، ورود کالای قاچاق از مبادی قانونی است که نظارت‌ها در این زمینه باید افزایش یابد. حضرت آقا فرمودند کالای قاچاق را آتش بزنید و این نشان می‌دهد که بحث قاچاق یکی از مباحث مهم و آسیب‌زا است که نیاز به کنترل دقیق دارد.
وی افزود: متأسفانه دقیقا مشخص نشد کولرهای قاچاقی که چند ماه قبل بحث‌شان مطرح شد، تکلیف‌شان چه شد. باز هم تأکید می‌کنم شما رسالت سنگینی دارید و باید از صنعت و معدن توضیح بخواهید. اگر یک وزیر یا نماینده مجلس تخلف کند، باید دستگاه نظارتی جلوی آن را بگیرد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان عنوان کرد: از نظر ارزاق و دارو مردم در شرایط سختی به سر می‌برند و در این زمینه نیز به بررسی و نظارت دقیق‌تری نیاز داریم که امیدوارم در آینده نزدیک، شاهد بهتر شدن وضعیت باشیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین