میدان الغدیر اهواز همچنان فعال است ؛ حواشی اخیر بخاطر حذف دلالان از بازار میوه بود

ميدان الغدير اهواز همچنان فعال است ؛ حواشي اخير بخاطر حذف دلالان  از بازار ميوه بود

بابک ربیعى گفت : ساماندهى باراندازهاى میدان مرکزى میوه و تره بار الغدیر، با هدف نظم، تسهیل شرایط کارى، امنیت اجتماعى و به منظور حذف دلالان و واسطه هایى که باعث افزایش قیمت میوه و تره بار مى شوند صورت گرفته است.
رئیس سازمان ساماندهى مشاغل شهرى شهرداری اهواز(سازمان میادین و تره بار) ضمن تکذیب خبر تعطیلى میدان الغدیر اظهار داشت : با توجه به شبهه‌آفرینی‌هایی که طی روزهای اخیر در خصوص فعالیت میدان مرکزی الغدیر اهواز صورت گرفته است، به اطلاع شهروندان عزیز اهوازى مى رسانم میدان مرکزى الغدیر اهواز در حال فعالیت می‌باشد و هیچ دغدغه‌ای در باب ادامه فعالیت این میدان وجود ندارد. وى خاطر نشان کرد: سازمان ساماندهى مشاغل شهرى شهردارى اهواز مبتنى بر مصوبات شوراى تامین شهرستان اهواز و با هماهنگى و مساعدت نهادهاى انتظامى و نظارتى در راستاى ایجاد نظم و تسهیل شرایط کارى و امنیت اجتماعى وفق مقررات و قوانین نسبت به ساماندهى باراندازها و حذف دلالان و واسطه گرى در میدان الغدیر اقدام نمود.
ربیعی افزود: در کاهش هزینه هاى مربوط به انتقال، فروش و نهایتا در معرض استفاده شهروندان قرار گرفتن میوه و تره بار، از دغدغه هاى من در این دوره مدیریتى است بنابراین اصلاح ساختارها و روش هایى که مى تواند نقش موثر و در کاهش هزینه هاى تمام شده داشته باشد در دستور کار خواهد بود.
رئیس سازمان ساماندهى مشاغل شهرى شهرداری اهواز گفت : جمع آورى و ساماندهى باراندازها نقش مهمى در ارتقا کیفیت خدمات و تسهیل و تسریع در امور هماهنگى هاى نهادهاى زیربط اقداماتى در این خصوص انجام شد.
ربیعى اظهار داشت : اجراى قانون، برقرارى نظم و رعایت مقررات از اصول خدشه ناپذیر این سازمان است فلذا با حفظ و رعایت دغدغه هایى که در زمینه تامین امنیت غذایى در کلانشهر اهواز وجود دارد، تلاش می کنیم وضعیت میدان مرکزى میوه و تره بار الغدیر ساماندهى شود.
وى ادامه داد : جلوگیرى از تضییع بیت المال و دفاع از حقوق شهروندان از دیگر اهداف طرح ساماندهى باراندازها است که با هماهنگى و دستور شوراى تامین شهرستان و دستگاه هاى نظارتى انجام شد.
رئیس سازمان ساماندهى مشاغل شهرى شهرداری اهواز در پایان گفت: میدان میوه و تره بار الغدیر تعطیل نیست و غرفه داران میدان به صورت فعال در حال خدمت رسانى به شهروندان عزیز اهوازى مى باشند و ساماندهى و بهبود خدمات میدان الغدیر از اولویت هاى این سازمان بوده و هدف سازمان ارتقاى خدمات در این میدان است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین