معاون عمرانی استاندار خوزستان : غافلگیرشدیم!

معاون عمراني استاندار خوزستان : غافلگيرشديم!

معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه اهواز یک سیستم فاضلاب و شبکه دفع آب های سطحی ندارد و در بارش کم سابقه اخیر در این شهر غافلگیر شدیم، گفت: پس از پایان آبگرفتگی‌ها ارزیابی خسارت های وارده به شهروندان انجام می شود.
به گزارش ایلنا، فاضل عبیات افزود: شهرداران باید آمار خسارت ها را ارزیابی و اعلام کنند و پس از ارزیابی های لازم، پرداخت خسارت ها با تصویب هیات دولت انجام می شود. معاون عمرانی استانداری خوزستان با اشاره به اینکه شاخص های یک کلانشهر در اهواز وجود ندارد، تاکید کرد: شهر اهواز یک سیستم فاضلاب و شبکه دفع آب‌های سطحی ندارد و در بارش کم سابقه در اهواز و به مدت سه ساعت در اصطلاح غافلگیر شدیم.
عبیات با اشاره به اقدامات انجام شده برای رفع آبگرفتگی در مناطق مختلف بیان کرد : امیدواریم تا امروز جمعه بیشتر مناطقی که دچار آبگرفتگی هستند از جمله اکباتان، معین زاده، اطراف مجاهد مشکل تردد خودروها حل شود.
وی ادامه داد : درست است که برای اجرای طرح فاضلاب و سیستم دفع آب های سطحی نیاز به اعتبارات زیادی است اما این تنها حلال مشکلات نیست بلکه باید با برنامه ریزی درست و صحیح و استفاده از امکانات بتوانیم مشکل فاضلاب را رفع کنیم.
معاون عمرانی استانداری خوزستان گفت: همه مسئولان کشوری و استانی پیگیر حل مشکل بحران آبگرفتگی استان هستند؛ از جمله رهبر معظم انقلاب برای حل این مشکل پیگیر و روزانه رئیس‌جمهور با استاندار خوزستان برای پیگیری امور در تماس و مرتبط است.
عبیات تاکید کرد: نماینده ولی فقیه، استاندار خوزستان و دیگر شخصیت و مسئولان استانی با جدیت پیگیر تامین اعتبار و برنامه ریزی برای حل مشکل فاضلاب هستند و امیدواریم با تلاش و همکاری تمامی مسئولان این معضلات حل شود.
همچنین رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور نیز گفت : ما تا عادی شدن اوضاع در کنار مردم و افراد خسارت دیده از بارش های اخیر هستیم.
مرتضی سلیمی افزود : اردوگاه اسکان اضطراری برای افراد آسیب دیده برپا و بسته های زیستی و غذایی بین آنها و دیگر افراد خسارت دیده توزیع شده است.
وی ادامه داد : همچنین بین افراد آسیب دیده پتو ، موکت ، برنج ، روغن و حبوبات نیز توزیع شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین