خون تهرانی ها رنگین تر از خوزستانی هاست ؛ تبعیض ادامه دارد

خون تهراني ها رنگين تر از خوزستاني هاست ؛ تبعيض ادامه دارد

در روزی که شاخص آلودگی هوا در کلانشهر اهواز روی عدد ۱۶۲ و برای تمامی گروه های سنی ناسالم اعلام شد خبری از تعطیلی آن هم برای دانش آموزان نبود.
به گزارش نسیم خوزستان، در چند سال اخیر بحث تبعیض به شدت باعث نارضایتی خوزستانی ها شده است و متاسفانه این معضل در تمامی عرصه ها به کرات مشاهده می شود.
متاسفانه تبعیض ول کن خوزستان و خوزستانی ها نیست و مسئولان خوزستانی باید پاسخگوی این موضوع باشند که چرا در تهرانی که میزان آلودگی هوای آن از خوزستان کمتر است مدارس تعطیل می شوند ولی کلانشهری مثل اهواز که مادر مشکلات و بحران ها است و با انواع و اقسام آلودگی های زیست محیطی دست و پنجه نرم می کند تعطیل نمی شود.
در روزی که مرکز پایش آلودگی هوا، میزان آلودگی هوای تهران را ۱۳۲ و ناسالم برای گروه های حساس اعلام کرد مدارس این شهر تا پایان هفته تعطیل شد ولی در کلانشهری مثل اهواز که شاخص آلودگی هوای آن بر روی عدد ۱۶۲ و برای تمامی گروه ها ناسالم اعلام شد خبری از تعطیلی آن هم برای مدارس نبود.
استاندار خوزستان، مدیرکل مدیریت بحران استان، نمایندگان مجلس و فرماندار اهواز باید پاسخگوی این تبعیض باشند که آیا خون دانش آموزان تهرانی از دانش آموزان مظلوم اهوازی رنگین تر است؟ متاسفانه تبعیض در همه امور از جمله، تعطیلی در هنگام وقوع بحران، بودجه های عمرانی و استخدام نیروهای بومی، خوزستان و اهالی آن را رها نمی کند. البته بحث تبعیض به نظام مقدس جمهوری اسلامی برنمی گردد و عاملش ناتوانی و ضعف مدیرانش است که هیچگاه نتوانسته اند باید و شاید از حقوق خوزستان و مردمش دفاع کنند. به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مسئولان استان باید پاسخگوی مسئولیت خود در برابر سلامت مردم خوزستان به ویژه دانش آموزان باشند که چرا با سر سلامت فرزندان بی گناه اهوازی بازی می کنند، امید است دستگاه قضایی خوزستان مثل اقدامات انقلابی حجت الاسلام رئیسی در مبارزه با فساد و ناعدالتی، با این گونه تبعیض ها و مدیران ناتوانی که با سلامت مردم معامله و بازی می کنند قاطعانه برخورد کند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین