سرمربی نفت مسجدسلیمان : پول تزریق نشود فسخ قرارداد می‌کنم

سرمربي نفت مسجدسليمان :  پول تزریق نشود فسخ قرارداد مي‌کنم

سرمربی تیم نفت مسجدسلیمان از هوادارانی که طی روزهای گذشته بابت ماندن او تلاش و درخواست کردند تشکر می‌کند.
مهدی تارتار در گفت و گو با خبرنگار درباره جلسه‌اش با مسئولان نفت مسجدسلیمان عنوان کرد: نشست خیلی خوبی با مسئولان باشگاه برگزار کردیم. من از اول هم دوست نداشتم تیمی که اینقدر برایش زحمت کشیدیم و نتایج خوبی کسب کردیم را از دست بدهیم. مشکل ما بحث امکاناتی و مالی بود. تعهداتی که باشگاه به بازیکنان و اعضای کادرفنی داشت انجام نشده و انتظار ما این بود که این مشکلات حل شود.
وی ادامه داد: مسئولان باشگاه در جلسه امروز به من قول دادند که مشکلات ظرف دو هفته آینده حل شود. قرار ما اکنون این است که اگر طی دو هفته آینده پول بیاید و مشکلات حل شود، بمانیم و به کارمان ادامه بدهیم اما اگر این مشکلات در زمان معین حل نشود، می توانم یک طرفه قرارداد را فسخ کنم و جدا شوم.
سرمربی نفت مسجدسلیمان ضمن تشکر از هواداران این تیم تاکید کرد: محبت های بی دریغ هواداران نقش زیادی داشت تا یک بار دیگر در جلسه با مدیران باشگاه نفت مسجدسلیمان شرکت کنم. هواداران از بازی آخر با شاهین بوشهر تا همین امروز در فضای مجازی همواره ما را شرمنده کردند و واقعا این الطاف آنها در تصمیمی که امروز گرفتم تاثیرگذار بود.
تارتار همچنین گفت: من در تمام مدتی که به دنبال جدایی بودم، اولویتم با نفت مسجدسلیمان بود و هر لحظه آرزو داشته و دارم مشکلات حل شود و بتوانیم مسیرمان را ادامه بدهیم. ما امسال به گواه کارشناسان و به همت همه اعضای مجموعه نفت مسجدسلیمان روزهای خوبی را پشت سر گذاشتیم و دغدغه مان این است که در نیم فصل دوم مشکلات مالی باعث نشود تا شرایط خوبمان از دست برود. وگرنه دوست ندارم تیمم را نیمه کاره رها کنم و بروم. امیدوارم مسئولان به قول خود عمل کنند و با حل مشکلات بتوانیم فصل را به پایان برسانیم.

درباره نویسنده

7475مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین