وعده های سرخرمن برای خوزستانی ها اول و آخر ندارد ؛ اعتبار ۱۰۰ میلیون یورویی دولت برای حل مشکل فاضلاب اهواز شعار بود

وعده هاي سرخرمن براي خوزستاني ها اول و آخر ندارد ؛ اعتبار 100 ميليون يورويي دولت براي حل مشكل فاضلاب اهواز شعار بود

مدیرعامل آبفا اهواز گفت: در سفر رئیس سازمان برنامه و بودجه به خوزستان مقرر شد ۱۰۰ میلیون یورو اعتبار برای رفع مشکل فاضلاب ابلاغ شود که تاکنون محقق نشده است.
بهنام مریدی گفت: در آخرین سفر محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به استان خوزستان و با دستور مقام معظم رهبری، مقرر شد ۱۰۰ میلیون یورو اعتبار به منظور رفع مشکل فرسودگی شبکه فاضلاب و بهسازی این شبکه در مناطق مختلف تخصیص یابد.
او با بیان اینکه تاکنون از مبلغ مصوب شده رقمی ابلاغ نشده، افزود: در صورتی که ۱۰۰ میلیون یورو ابلاغ شود، طرح جامع فاضلاب کلانشهر اهواز اجرا خواهد شد.
مریدی با اشاره به اینکه تاکنون فقط ۴۰ درصد از طرح جامع فاضلاب شهری اهواز اجرا شده، تصریح کرد: ۶۰ درصد باقیمانده از این طرح مربوط به کلکتور‌های این کلانشهر است. به گفته مدیرعامل آبفا اهواز، ۱۱۴ کیلومتر از کلکتور‌های اهواز باقیمانده که اجرای این میزان باقیمانده الزامی است و در صورتی که ۱۰۰ میلیون یورو اختصاص یافته ابلاغ شود، عملیات تعویض و بهسازی کلکتور‌های اهواز و ۳۰ ایستگاه پمپاژ آغاز خواهد شد.
بارش شدید و بی سابقه باران در آذرماه امسال در اهواز و شهرستان‌های کارون و آبادان سبب آبگرفتگی معابر و بسیاری از منازل مسکونی و واحد‌های تجاری شد و مشکلات بسیاری را برای شهروندان بوجود آورد و علت آن از سوی شرکت آب و فاضلاب خوزستان و شهرداری شهرستان‌های مذکور، نبود سیستم دفع آب‌های سطحی و فرسودگی شبکه فاضلاب اعلام شد. در پایان باید گفت وعده ۱۰۰ میلیون یورویی دولت مثل سایر وعده ها نیز پوچ و پوشالی بود و به همین خاطر است که مردم دیگر به وعده دولتی ها اعتماد ندارند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین