در تهران ؛ زن فریبکار‌۱۰ سال بدون مدرک طبابت می‌کرد

در تهران ؛ زن فريبكار‌10 سال بدون مدرك طبابت مي‌كرد

رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ خانم کلاهبردار که به عنوان پزشک طبابت می کردند، خبر داد و گفت: یکی از متهمان ۱۰ سال به این حرفه مشغول بوده است.
سرهنگ کارآگاه “خیراله دولتخواه” رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت گفت: نهم آذرماه سال جاری گزارشی مبنی بر فعالیت غیر قانونی یک خانم پزشک به پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارسال شد.
وی بیان داشت: در گام اولیه تحقیقات پلیسی، کارآگاهان با هماهنگی مقام قضائی به مطب این خانم پزشک مراجعه و زمانی که متهم با ماموران مواجه می شود با اظهارات ضد و نقیض شک کارآگاهان را برمی انگیزد.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم عاجز از ارائه مدارک درخواستی بود، گفت: با دستور مقام قضائی مطب وی مورد بازرسی قرار گرفت و مدارکی مبنی بر فعالیت پزشکی خانمی به نام ناهید ۳۲ساله را کشف می کنند که با بررسی و استعلام مدارک کشف شده ، مشخص شد که این مدارک، جعلی می باشند.
وی توضیح داد: متهم به پایگاه پنجم انتقال و در بدو ورود ضمن قبول جرم خود مبنی بر کلاهبرداری و فعالیت تحت عنوان پزشک، اظهار کرد، حدود ۴ماه است که با مدارک جعلی که یکی از دوستانم به نام مرضیه ۳۸ ساله که در اختیارم گذاشته است مطبی افتتاح و مشغول به طبابت شدم.
سرهنگ دولت خواه افزود: ناهید فاقد هرگونه تحصیلات آکادمیک می باشد و فقط تنها مدرکی که داشت بوتاکس بود. لذا با هماهنگی قضائی دستگیری مرضیه نیز در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت و در اقدامی غافلگیرانه وی نیز در مطبی واقع در محدوده میدان شهدا شناسایی و دستگیر می شود.
رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی پایتخت گفت: با انتقال مرضیه به پایگاه پنجم وی در ابتدا منکر هر گونه فعالیت غیرقانونی شد. اما با استعلام مدارک وی مشخص شد مدارکش جعلی بوده و حدود ۱۰سال است به عنوان پزشک فعالیت شغلی دارد .
سرهنگ دولت خواه در ادامه گفت : هر دو متهم به دستور بازپرس پرونده برای کشف زوایای پنهان پرونده و جرائم احتمالی در اختیار پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار دارند.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین