آیت ا… موسوی جزایری : ردصلاحیت شدگان نباید با انتخابات قهر کنند

آیت ا... موسوی جزایری : ردصلاحيت شدگان نباید با انتخابات قهر کنند

آیت ا… موسوی جزایری با بیان اینکه شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است، گفت: ترغیب، تشویق و دعوت مردم به حضور در انتخابات وظیفه روحانیان است.
رئیس حوزه های علمیه خوزستان، در مراسم تجدید بیعت اساتید، روحانیت و طلاب حوزه علمیه اهواز با رهبر انقلاب با اشاره به جایگاه روحانیت عنوان داشت: از روز نخست که با امام راحل بیعت کردیم از همه چیز حتی آبرو گذشتیم؛ چرا که در زمان طاغوت هر کسی در مسیر انقلاب اسلامی گام می‌گذاشت نخست آبرویش را از دست می‌داد و به واقع آبرویمان را با خداوند معامله کردیم.
آیت ا… موسوی جزایری با بیان اینکه امام راحل نیز در مسیر انقلاب اسلامی آبرویش را با خداوند معامله کرد، گفت: از سال ۴۲ تا ۵۷ رژیم شاهنشاهی بلا‌های بسیار بر امام راحل وارد ساخت؛ آنچه که بر گردن روحانیت است ترغیب، تشویق و دعوت مردم به حضور در انتخابات است.
وی با اشاره به اینکه احراز صلاحیت نشده‌ها نباید با انتخابات قهر کنند، افزود: آیت ا… جنتی حدود یک ماه پیش به من گفت تأیید صلاحیت‌ها کار سختی است و ما نیز فرصت چندانی نداریم، قانون در فرصت کوتاه به ما اجازه نمی‌دهد در چند روز صلاحیت ۱۶ هزار داوطلب را تأیید کنیم؛ از این رو براساس اخبار مردمی و اداره اطلاعات، نیروی انتظامی، دادگستری و ثبت احوال تأیید می‌کنیم و هیچ مداخله‌ای نداریم. رئیس حوزه های علمیه خوزستان ادامه داد: آیت ا… جنتی گفت که قانون حق اظهارنظر به ما نداده و عدم تأیید صلاحیت‌ها را از چشم ما نبینند. آیت ا… موسوی جزایری با بیان اینکه شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است، بیان داشت: همه متحد و پشت سر رهبر انقلاب در ۲ اسفند پای صندوق‌های رأی حضور پیدا می‌کنیم تا بار دیگر آمریکا، انگلیس، صهیونیسم و آل سعود کور شوند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین