نماینده ولی فقیه در خوزستان : مشکلات کشور بخاطر عمل نکردن به دستورات قرآن است

نماینده ولی فقیه در خوزستان : مشكلات كشور بخاطر عمل نكردن به دستورات قرآن است

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان از قرآن به عنوان قانون اساسی نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: عمل به قرآن و توجه به رفتارهای اهل بیت (ع) عامل رفع مشکلات کشور خواهد بود.
حجت الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد در جشنواره قرآن، عترت و نماز در مدرسه ابتدایی روستای میثم تمار از توابع بخش شاوور، ضمن گرامی‌داشت دهه فجر، اظهارداشت: هر مسلمانی در برابر قرآن این کتاب آسمانی دارای وظایفی است که از جمله مهمترین این وظایف عمل کردن به دستورات الهی است که در این کتاب به بشر ابلاغ شده است.
وی با تاکید بر اینکه حلقه مفقوده جامعه اسلامی، عمل کردن به دستورات قرآن است، افزود: بر همین اساس مهمترین مشکل ما در کشور همین موضوع است که اگر از ابتدای انقلاب تاکنون مورد توجه قرار می‌گرفت، شرایط بهتری را شاهد بودیم.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان افزود: قرآن و رفتارهای اهل بیت(ع) باید به معنای واقعی باید وارد زندگی‌ها شود که در این صورت هیچ مشکلی در عالم باقی نمی‌ماند.
امام جمعه اهواز خاطرنشان کرد: پیش از هرچیز باید بپذیریم که قرآن نسخه نجات بخش و هدایت‌گر بشر است و در کنار رسیدن به این درک ، خواندن صحیح قرآن نیز مهم است.
موسوی فرد ادامه داد: همچنین باید این نسخه نجات بخش بشر را درک کنیم و با فهمی که از آن پیدا می کنیم نسبت به آن تدبر و تعمق داشته باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تاکید بر اینکه قرآن با همه کتاب‌هایی که در دسترس بشریت قرار گرفته، متفاوت است، افزود: بعد از اینکه انسان خود را از گناه پاک کرد، بشر می‌تواند از این کتاب الهی برای آینده ای درخشان بهره‌برداری کند. امام جمعه اهواز همچنین از منطقه شاوور به‌عنوان یکی از مناطق محروم استان یاد کرد و گفت: با این وجود این بخش از استان دارای استعدادهای بسیار زیادی در حوزه علوم قرآنی است که باعث افتخار برای خوزستان محسوب می‌شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین