معاون دادستان اهواز : فعالیت مراکز توزیع غذاهای سلف ‌سرویس تا اطلاع ثانوی ممنوع است

معاون دادستان اهواز : فعاليت مراکز توزیع غذاهاي سلف ‌سرویس تا اطلاع ثانوی ممنوع است

نماینده رئیس کل دادگستری خوزستان در کنترل و مقابله با ویروس کرونا از پلمب ۶ تالار عروسی در اهواز خبر داد و گفت: فعالیت مراکز توزیع غذا به صورت سلف‌سرویس تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
علی بیرانوند با اشاره به ممنوعیت فعالیت تالارهای عروسی به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، بیان کرد: ۶ تالار عروسی در اهواز به دلیل تخلف از این مصوبه و برگزاری آیین‌ها پلمب شده و مدیران آنها احضار شده‌اند.
وی گفت: با درخواست معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز، تمام مراکز توزیع غذا به صورت سلف‌سرویس برای حفظ سلامت شهروندان اهوازی از روز شنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل است.
معاون دادستان اهواز همچنین در ادامه با اشاره به کشف و ضبط انبار احتکار ماسک و الکل در اهواز، بیان کرد: اقلام کشف شده از محتکران به قیمت واقعی در نقاط مختلف شهر اهواز و با اولویت مناطق کمتر برخوردار تقسیم می‌شود.
* پلمب ۵۰ قهوه خانه
بیرانوند در ادامه از پلمب ۵۰ باب قهوه خانه و پاکسازی سواحل رودخانه کارون از عرضه کنندگان قلیان خبر داد.
وی افزود: با دستور این دادستانی، فرماندهی انتظامی اهواز در حمایت از نهادهای درگیر در مقابله با انتشار کرونا ویروس کرونا در یک اقدام عملیاتی این قهوه خانه ها را پلمب و تعطیل کرده است.
بیرانوند اضافه کرد: طرح پاکسازی نوار ساحلی شرق و غرب رودخانه کارون در اهواز از عرضه کنندگان قلیان سیار نیز اجرا و ۲ هزار و ۱۰۰ جام قلیان جمع آوری شد.
وی با اشاره به تداوم اجرای طرح جمع آوری قلیان در نقاط مختلف اهواز، گفت: مقرر شده قلیان های جمع آوری شده در نخستین فرصت با هماهنگی مراجع قضایی، نماینده شبکه بهداشت و اصحاب رسانه معدوم شود.
بر اساس این گزارش، معاون دادستان اهواز ۶ اسفند جاری نیز دستور ممنوعیت عرضه قلیان را در این شهر صادر کرده بود.
امیر حسین نظری رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت خوزستان نیز روز شنبه ضمن تاکید بر ممنوع بودن برگزاری هرگونه برپایی آیین درتالارها و سالن‌های اجتماعات در خوزستان گفته است: مدیران تالارها موظف به برگشت مبالغ دریافت شده از مشتریان بدون کسر هیچ مبلغی هستند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین