حسین حیدری : شهرداری اهواز در مقابله با کرونا پیشگام‌ است

حسين حیدری : شهرداری اهواز در مقابله  با کرونا پیشگام‌ است

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه ماسک و دستکش در داروخانه‌های اهواز وجود ندارد، گفت: کمبود وسایل بهداشتی و ضدعفونی کننده نگران‌کننده است و باید تلکیف توزیع این محصولات در سطح شهر اهواز مشخص شود.
حسین حیدری در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا که در شورای شهر اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سلامتی یکی از مهمترین نعمت‌های خداوند است و اکنون که جامعه درگیر کرونا ویروس شده است، مردم ارزش سلامتی را بیشتر درک می‌کنند.
وی افزود: هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی خوزستان و شهرستان اهواز خوب بوده و این تلاش‌ها موجب شده تا حد ممکن این بیماری کنترل شود و وضعیت نسبتا مناسب باشد.
عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه دشمنان به شکلی رفتار می‌کنند که گویی این ویروس از ایران به چین رفته است و ایران منشاء این ویروس است، تصریح کرد: مردم با کمبود وسایل بهداشتی در سطح شهر اهواز مواجه هستند و باید تلاش شود نیاز مردم به این اقلام مرتفع شود.
حیدری ادامه داد: در حال حاضر با توجه به توزیع الکل در داروخانه‌های سطح شهر، وضعیت بهتر شده است اما ماسک و دستکش در داروخانه‌های اهواز موجود نیست و مردم نمی‌دانند باید این محصولات را از کجا تهیه کنند.
وی با بیان اینکه شهرداری پیشگام‌ پیشگیری و مقابله با کروناویروس است، گفت: در زمینه کمبود ماسک و دستکش نگران وضعیت کارگران شهرداری هستیم زیرا آنها در معرض خطر مستقیم‌ این ویروس هستند و باید برای این حل این مشکل به دنبال راه حل مناسب باشیم.
عضو شورای شهر اهواز ادامه داد: کمبود وسایل بهداشتی و ضدعفونی کننده نگران‌کننده است و باید تلکیف توزیع این محصولات در سطح شهر اهواز مشخص شود. مقابله با این ویروس نیاز به همراهی و همدلی همه دستگاه‌ها دارد تا با همکاری با کادر درمان و شهرداری اهواز بتوانیم عید نوروز را با خوشی جشن بگیریم و از این بحران عبور کنیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین