تعداد قربانیان الکل تقلبی به ۳۶ نفر رسید ؛ پیک کرونا در خوزستان آغاز شده است

تعداد قربانیان الکل تقلبی به ۳۶ نفر رسيد ؛ پیک کرونا در خوزستان  آغاز شده است

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز با بیان اینکه پیک بیماری کرونا در خوزستان از امروز آغاز و تا ۲۶ اسفند ادامه دارد، گفت: آمار مبتلایان به این ویروس در خوزستان به ۱۱۰ مورد افزایش پیدا کرد.
علی احسان پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر رعایت اصول بهداشتی و قرینه خانگی توسط مردم، تاکید کرد.
وی اظهار کرد: پیک بیماری کرونا در استان آغاز و تا ۲۶ اسفند ادامه دارد به گونه ای که متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۷ مورد ابتلای جدید به کروناویروس در استان به ثبت رسیده تا آمار مبتلایان به این ویروس در خوزستان به ۱۱۰ مورد افزایش پیدا کند.
احسان پور بیان کرد: از موارد جدید ۹نفر به اهواز،۶ نفرشوشتر، ۴ نفر اندیمشک، ۲ نفر شادگان و شهرستان های آبادان، بهبهان، خرمشهر، گتوند، دزفول و باوی هر کدام با یک مورد ابتلا ۲۷ مورد ابتلای جدید ۲۴ ساعت گذشته استان را تشکیل می دهند.
وی در خصوص جان باختگان ۲۴ ساعت گذشته این ویروس نیز تصریح کرد: متاسفانه ۷ نفر جان خود را از دست داده تا فوت شدگان بیماری در خوزستان به ۲۵ نفر برسد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: از مردم خواهشمندیم تنها در صورت کارهای خیلی ضروری آن هم با رعایت اصول بهداشتی از خارج شوند.
وی با اشاره به افزایش آمار قربانیان الکل تقلبی به ۳۶ نفر، گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۰ مورد مسمومیت جدید به مراکز درمانی استان مراجعه کرده‌اند.
علی احسان‌پور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز اظهار کرد: علی رغم اطلاع رسانی‌های گسترده در طی چند روز اخیر، متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷۰ مورد مسمومیت جدید با مشروبات الکی تقلبی به مراکز درمانی استان مراجعه کرده که ۹۵ درصد این موارد در اهواز بوده است.
احسان پور افزود: به‌صورت موردی سایر مراجعات در شهرستان های ماهشهر، رامهرمز، ایذه، مسجدسلیمان و کارون پذیرش شده اند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین