فرمانداری دزفول : اجاره باغ ویلاها تا پایان فروردین ۹۹ ممنوع است

فرمانداری دزفول : اجاره باغ ویلاها  تا پايان فروردين 99 ممنوع است

سرپرست فرمانداری دزفول گفت: طبق مصوبه شورای تامین و ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا، اجاره باغ ویلاهای دزفول به مسافران نوروزی و سایر افراد تا پایان فروردین ماه سال ۹۹ ممنوع است.
امید بن عباس اظهار کرد: مالکان باغ ویلاها برای حفظ سلامت خود و دیگران درمقابله با ویروس کرونا از اجاره و در اختیار قراردادن باغ ویلاهای خود، خودداری کنند ضمن اینکه در این ایام، باغ ویلاها توسط نیروی انتظامی و اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به طور جدی رصد خواهند شد.
وی از مردم خواست درصورت مشاهده اجاره و تردد در باغات مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن ۱۱۰ به نیروی انتظامی یا اداره میراث فرهنگی اطلاع دهند تا طبق قانون و از طریق دستگاه قضائی برخوردهای لازم صورت گیرد.
سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان دزفول یادآور شد: به اداره میراث فرهنگی، بخشداری‌ها و دهیاران ابلاغ شده تا اطلاع رسانی لازم انجام شود و درصورت مشاهده، تمامی خدمات آب، برق و گاز در اختیار باغ تا پایان فروردین ماه قطع و باغ ویلای مورد استفاده پلمب و با مالک به طور قاطع برخورد شود.
بن عباس عنوان کرد: ورود به باغ‌هایی که به صورت متمرکز هستند (کوچه باغ) به طور کلی ممنوع بوده و مالکینی که باغ ویلای آنها بصورت کوچه باغ است، موظفند از هرگونه تردد جلوگیری کنند.

درباره نویسنده

7476مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین