رئیس پلیس راهور خوزستان : اجازه توقف خودروها در کنار پارک‌ها را نمی دهیم

رئیس پلیس راهور خوزستان : اجازه توقف خودروها در كنار پارك‌ها را نمي دهيم

رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: ورودی پارک‌های اهواز بسته شده و تردد در مرکز شهر نیز با محدودیت‌های شدید ترافیکی کنترل می‌شود.
سرهنگ منصور جمشیدی در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی استان خوزستان اظهار کرد: در پی شیوع و تشدید بیماری کرونا، شورای تامین خوزستان به ریاست استاندار، مصوباتی را در رابطه با محدودیت ترافیکی در مکان‌های شلوغ شهری تا اطلاع بعدی مصوب کرده است. وی با اشاره به مصوبه مسدود کردن همه پارک‌های شهری در استان، افزود: مسدود کردن پارک‌های اهواز آغاز شده و عملیات مسدود کردن پارک‌های ساحلی در حال اجراست و در سایر شهرها نیز به تدریج اجرا می‌شود.
رئیس پلیس راهور خوزستان گفت: اجازه توقف در کنار پارک‌ها به خودروها داده نمی‌شود و در صورت مشاهده شهروندان در پارک ها به آنها تذکر داده خواهد شد.
وی ادامه داد: محدودیت ترافیکی در خیابان سلمان فارسی (نادری) اعمال شده و تنها وسایل حمل و نقل عمومی می‌توانند از این خیابان عبور کنند و از عبور خودروهای شخصی در تمام ساعات روز جلوگیری می‌شود.
جمشیدی عنوان کرد: ممنوعیت تردد برای خودروهای شخصی از چند سال پیش در خیابان سلمان فارسی وجود داشت اما خودروهای شخصی، با وجود پرداخت جریمه دوربین های ترافیکی، از آن محل گذر می‌کردند، این در حالیست که به هیچ عنوان اجازه تردد خودروهای شخصی از این خیابان داده نمی‌شود.
وی بیان کرد: مهمترین و پرازدحام‌ترین بازارهای اهواز هسته مرکزی شهر یعنی خیابان های سلمان فارسی، شریعتی و طالقانی هستند که برای جلوگیری از تجمع افراد در این خیابان‌ها، از حضور دستفروشان جلوگیری شده است، همچنین قرار است نیروهای پلیس و سازمان صمت به مغازه داران نیز تذکرات لازم را برای تعطیلی مغازه‌ها بدهند. جمشیدی با تاکید بر جلوگیری از فعالیت بازاراچه‌های شلوغ در اهواز و سایر شهرهای استان، اظهار داشت: تعطیلی بازار پرنده‌ها، جمعه بازار و بازار شب در اهواز ابلاغ شده است و مقرر شده به همه مراکز تجاری شلوغ و پرازدحام شهری نیز تذکرهای لازم داده شود.
رئیس پلیس راهور خوزستان درباره تاثیر سفرهای درون شهری در انتقال ویروس کرونا هشدار داد و گفت: تصور مردم از سفر، تنها ممنوعیت سفرهای برون شهری است، در حالیکه خطر سفرهای درون شهری در تشدید این بیماری بسیار بیشتر است.
وی افزود: با توجه به اینکه سرعت سرایت ویروس کرونا بسیار بالاست از مردم خواهشمندیم، ترددهای درون شهری نداشته باشند، زیرا خطر اصلی در شهرها همین رفت و آمدهاست که می تواند به انتقال بیماری شدت ببخشد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین