دستور استاندار خوزستان برای منع ورود و خروج به استان ؛ رفتید دیگر برنگردید!

دستور استاندار خوزستان براي منع ورود و خروج به استان ؛ رفتيد ديگر برنگرديد!

استاندار خوزستان با اشاره به وجود سه مساله شیوع کروناویروس، پیش‌بینی بارندگی‌های پیاپی و هجوم ملخ به مزارع استان، بر لزوم مدیریت این شرایط تاکید کرد.
غلامرضا شریعتی در حاشیه جلسه مدیریت بحران خوزستان که برگزار شد، اظهار کرد: در حال حاضر در خوزستان با سه مساله شیوع کروناویروس، بارندگی‌های پیش رو و هجوم ملخ‌ها مواجه هستیم.
وی افزود: تعداد مبتلایان به کروناویروس روزانه در حال افزایش است اما وضعیت کنترل شده است و در سطح پایداری قرار دارد؛ البته در بیماری‌های مسری، همیشه پایداری شکننده است و باید مراقبت ویژه‌ای شود.
استاندار خوزستان با اشاره به پیش‌بینی فعالیت سه سامانه بارشی پیاپی در دو هفته آینده، گفت: در در بالادست خوزستان و در خود استان خوزستان نیز بارندگی‌های خوبی خواهیم داشت. با توجه به پیش‌بینی سه بارش پشت سر هم در دو هفته آینده، باید مراقبت لازم انجام و بارندگی‌ها مدیریت شوند.
شریعتی ادامه داد: این بارش‌ها باید با نهایت دقت رصد شوند؛ فعلا طبق پیش‌بینی‌ها سامانه‌های بارشی قابل کنترل هستند اما احتمال کاهش و افزایش بارندگی وجود دارد که این موضوع می‌طلبد رصدها مرتبا انجام شوند تا آمادگی لازم را ایجاد کنیم.
استاندار خوزستان تصریح کرد: هجوم ملخ‌ها به مزارع خوزستان نیز کنترل شده است و با سم‌پاشی زیادی که انجام شده، مشکل خاصی در این خصوص ایجاد نشده است و امیدواریم با این روند پیش برویم تا این مسائل کنترل شوند. وی همچنین از پلیس درخواست کرد : به هر فردی که خواهان خارج شدن از استان است گوشزد کنند که اگر از استان خارج شد تا اطلاع ثانوی دیگر اجازه ورود به خوزستان به آن داده نمی شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین