جواد نکونام ؛ فولاد خوزستان سال ۹۹ تاریخی ساز می‌شود

جواد نكونام ؛ فولاد خوزستان سال 99 تاریخی ساز مي‌شود

فولاد خوزستان با نکونام قدم به قدم به سمت موفقیت پیش می‌رود، خصوصیتی که از دوران بازیکنی کاپیتان سابق تیم‌ملی از وی سراغ داریم.
لیگ برتر فوتبال ایران فعلا تا پایان فروردین ماه تعطیل است و هنوز تاریخ جدیدی برای شروع دوباره آن اعلام نشده تا تمام تیم‌ها در بلاتکلیفی محض به‌سر ببرند.
جواد نکونام از معدود سرمربیانی است که از ابتدای لیگ نوزدهم تاکنون بدون تغییر جایگاه به کارش ادامه داده است. نکونام اما در نیم‌فصل دوم با مدیریت آذری بازیکنان بزرگی را برای تیمش جذب کرد. پاتوسی و فرشاد احمدزاده دو بازیکنی بوده‌اند که در این چهار دیدار پس از تعطیلات درخشان ظاهر شده‌اند و از عوامل موفقیت در این تیم به حساب می‌آیند. محمدزبیر نیک‌نفس و سینا زامهران نیز دو بازیکن دیگری هستند که در مواقع حساس در این چهار دیدار به میداان آمده‌اند و عملکرد مثبتی را از خود نشان‌ داده‌اند.
نکونام که تیمش با یک بازی کم‌تر در رده ششم جدول قرار دارد و فرصت خوبی برای رسیدن به جایگاه‌های بهتر دارد، تفکر بازی به بازی را در تیمش جا انداخته است. بازیکنان به جای اینکه رویاپردازی کنند و از قهرمانی یا سهمیه صحبت کنند، به فکر دیدار بعدی خود هستند تا بهترین عملکرد را داشته باشند و این موضوع باعث سه برد متوالی تیم‌شان شده است. نکونام همانگونه که در دوران بازی‌گری خود با پشتکار، پرتلاش و صبور عمل می‌کرد و همین خصوصیت از دلایل ثبات همیشگی‌اش در تیم ملی و حضور در سطح بالای فوتبال اروپا و ایران بود، حال در دوران سرمربیگری‌اش نیز قدم به قدم پیش می‌رود، نه پله‌ای را دو تا یکی بالا می‌رود و نه قصد دارد خیلی زود به آرمانشهر‌ خود برسد. فولادخوزستان با نکونام روز به روز از ابتدای لیگ تاکنون جذاب‌تر شده است. اگر سال ۹۸ به خوبی برای فولادی‌ها به پایان رسید، حال در آستانه سال ۹۹ می‌توانیم این پیش‌بینی را بکنیم که در سال جدید، نیروی جوانی و دانش نکونام و کادرفنی‌اش در کنار مدیریت آذری و همچنین حمایت محمدی مدیر کارخانه فولاد می‌تواند یک تیم قوی را در بیرون از میدان برای موفقیت بسازد.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین