معاون دادستان اهواز: مردم از خریدن زمین در روستای ابوالفضل منطقه زردشت خودداری کنند

معاون دادستان اهواز: مردم از خريدن زمين در روستای ابوالفضل منطقه زردشت خودداری كنند

معاون دادستان اهواز :

مردم از خریدن زمین در روستای ابوالفضل منطقه زردشت خودداری کنند

زمین خواران منطقه زردشت اهواز تحت تعقیب قرار می گیرند

معاون دادستان اهواز اعلام کرد: زمین خوارانی که در روستای ابوالفضل منطقه زردشت اهواز اقدام به خرید و فروش زمین‌های بنیاد مستضعفان کرده اند به زودی تحت تعقیب قرار می گیرند.
علی بیرانوند در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برخی افراد فرصت طلب از سال گذشته به صورت غیر قانونی اقدام به فروش زمین‌های بنیاد مستضعفان در روستای ابوالفضل منطقه زردشت اهواز کرده اند.
وی افزود: این افراد سودجو و فرصت طلب علاوه بر خرید و فروش زمین‌های یاد شده اقدام به ساخت و ساز غیر قانونی در این منطقه کرده‌اند و معلوم نیست چه کسی به این افراد مجوز ساخت داده است.
معاون دادستان اهواز خاطر نشان کرد : با توجه به مالکیت رسمی و ثبتی بنیادمستضعفان در این اراضی پرونده‌ای در مجتمع قضایی امور جنایی و انقلاب اهواز تشکیل شده و افرادی که مبادرت به خرید و فروش و ساخت و ساز غیر مجار نموده اند شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفته‌اند.
وی افزود : تاکنون چند نفر هم به این دادستانی احضار و بازداشت شدند و دیگر افراد نیز تحت تعقیب قرار دارند.
بیرانوند اضافه کرد: با توجه به این که این اراضی در حریم شهر اهواز واقع شده پیگیری جدی جهت کشف علت عدم جلوگیری از ساخت و ساز و عدم تخریب سازه ها و ساختمان‌ها در این منطقه در حال انجام است.
این مقام ارشد قضایی اظهار داشت : در صورت اهمال یا تبانی هر شخصی و یا اشخاصی وفق مقررات قانونی با آنها برخورد قاطع خواهد شد چرا که به اموال دولتی بنیاد مستضعفان تعرض شده است.
بیرانوند عنوان کرد : با توجه به استعلامات انجام شده، روستای ابوالفضل در تقسیمات سیاسی و کشوری دارای کد مصوب نمی باشد و متصرفین زمین‌های این روستا جهت توجیه عمل غیر قانونی خود این اسم را انتخاب نموده‌اند.
معاون دادستان اهواز گفت: به همه شهروندان هشدار جدی می دهیم هیچ گونه زمینی در این منطقه خریداری نکنند در غیر این‌صورت ضمن داشتن مسئولیت جزایی و تعقیب کیفری، مال خود را هم از دست خواهند داد.
وی افزود: با رصدهای صورت گرفته برخی از افراد اصلی فروشنده از محل فروش این اراضی املاکی در تهران خریداری و سرمایه گذاری کرده اند که به زودی اموال آنان توقیف خواهد شد.

درباره نویسنده

7476مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین