مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان : جاده های رامشیر به ماهشهر و اهواز دوبانده می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان : جاده های رامشیر به ماهشهر  و اهواز دوبانده می‌شوند

مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان به همراه منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی رامهرمز و رامشیر، آخرین وضعیت مسیرها و جاده های شهرستان رامشیر را بررسی کردند.
رضا رضایی مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان به همراه ابراهیم متینیان منتخب دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی رامهرمز و رامشیر، آخرین وضعیت مسیرها و جاده های شهرستان رامشیر را بررسی کردند.
در این بازدید که مقرر شد با تغییرات صورت گرفته در پیمانکاری مسیر سه راهی سرانجام به سه راهی رامهرمز در امر آسفالت محور نامبرده تسریع عمل صورت پذیرد.
همچنین علاوه بر آن، ۲۱ کیلومتر از محور رامشیر-اهواز به دو قطعه ۱۰ و ۱۱ کیلومتر تقسیم شود که قطعه اول از محل اعتبارات استانی امسال و از طریق مناقصه واگذار و اجرا شود.و قطعه دوم از محل اعتبارات ملی به وزارت راه و شهرسازی معرفی گردد.در ادامه بازدیدهای میدانی مدیران استان و شهرستان از محورها و جاده های رامشیر، این بار نوبت به پر ماجرا ترین و پر حادثه ترین بخش این روزهای جاده ای شهرستان رامشیر رسید. در بازدید صورت گرفته از محور پر ترافیک و پر خطر رامشیر-ماهشهر مقرر شد در سال جاری کار مطالعاتی این محور با سرعت انجام شود و رایزنی ها و پیگیری های لازم جهت تخصیص اعتبارات ملی برای کاهش مشکلات مردم صورت بگیرد.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: جهت احداث باند دوم به طول ٣٣ کیلومتر و همچنین احداث پل منفرد صدمتری واقع در ۵ کیلومتری رامشیر در این محور اعتبار اولیه بالغ بر ۱۹ میلیارد تومان بدون تحصیل اراضی جهت ساخت نیازمند است.

درباره نویسنده

7476مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین