با وجود ١٨٠ حلقه چاه نفت در منطقه ؛ اهالی غیزانیه مستحق این همه محرومیت نیستند

با وجود ١٨٠ حلقه چاه نفت در منطقه ؛ اهالي غيزانيه مستحق اين همه محروميت نيستند

عضو شورای شهر اهواز گفت: علی‌رغم اینکه در غیزانیه ١٨٠ حلقه چاه نفت وجود دارد و برای ساکنین منطقه آلودگی‌های متعدد زیست محیطی به وجود آورده است اما بیکاری به جوانان ارث رسیده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، محمدرضا ایزدی، رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز پس از بازدید ازمنطقه غیزانیه اظهار کرد: اهالی این منطقه یکی از ولایی‌ترین و شریف‌ترین شهروندان خوزستان می‌باشند که متاسفانه محرومیت‌های زیادی را متحمل شده‌اند.
وی افزود: علی‌رغم اینکه در غیزانیه ١٨٠ حلقه چاه نفت وجود دارد و برای ساکنین منطقه آلودگی‌های متعدد زیست محیطی به وجود آورده است اما بیکاری به جوانان آنان ارث رسیده است.
این عضو شورای شهر اهواز عنوان کرد: بزرگان، مسئولان و اهالی منطقه غیزانیه سالیان سال است که مشکلاتشان را ازجمله نداشتن آب شرب، جاده و امکانات رفاهی که از نیاز‌های اولیه و ضروری مردم می‌باشد را به مسئولان منعکس کرده‌اند اما متاسفانه مدیران مربوطه نسبت به رفع مشکلات غیزانیه کم لطفی و کوتاهی کردند. وی افزود: اهالی شریف و غیور غیزانیه از وعده‌های بدون نتیجه خسته شده‌اند و از مسئولان فقط عمل میخواهند نه وعده‌های توخالی.
ایزدی بیان کرد: آیا مسئولان حاضر هستند حتی برای یک روز مانند اهالی غیزانیه در این شرایط زندگی کنند، مردم این منطقه تشنه خدمت مسئولان هستند و این همه محرومیت برای غیزانیه در شأن مسئولان نیست و سزاوار این همه مشکلات نیستند.
وی با تاکید بر اینکه بهتر است توسط شرکت‌ها و سازمان،ها، پویش کمک مؤمنانه به منطقه محروم غیزانیه شکل بگیرد گفت: باید یادآوری کرد که مردم غیزانیه همیشه در خط مقدم انقلاب و رهبری قرار داشته و دارند و هیچ دشمن و مزدوری نمی تواند ارادت مردم این منطقه به نظام مقدس جمهوری اسلامی،
آرمان های امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب را خدشه‌دار کند.
* مشکلی با نظام نداریم
در ادامه این بازدید یکی از شیوخ بزرگ غیزانیه نیز در رابطه با مشکلات اخیر این منطقه عنوان کرد: همه اهالی این منطقه از محبین اهل بیت (ع) و از طرفداران نظام و رهبری هستند.
شیخ مهدی مجدم افزود : مردم منطقه غیزانیه هیچ مشکلی با نظام ندارند ولی از ‌بی‌مهری‌ها و بی‌تدبیری مسؤولان دولتی خسته شده‌اند. شیخ روستای غیزانیه بیان کرد: اهالی غیزانیه بارها مشکلاتشان را به مسئولان ارشد منتقل کرده‌اند اما اسفناک است که مدیران برای حل مشکلات قدمی بر نداشتند.
وی افزود: عامل همه مصیبت‌های مردم منطقه نفت است چرا که نفت فلاکت را به اهالی غیزانیه تحمیل کرده است.
وی افزود: شرکت نفت علی‌رغم اینکه برای جوانان بیکار منطقه کاری نکرده است تازه باعث نابودی تنها منبع درآمدی آنان یعنی کشاورزی و دامداری نیز شده است و تنها درخواست اهالی از دلسوزان نظام این است که به داد مردم مظلوم غیزانیه برسند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین