رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز خبر داد : نجات یافتن ۳۰ نفر از آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی

رئیس سازمان آتش‌نشانی اهواز خبر داد : نجات يافتن ۳۰ نفر از آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی را در منطقه زیتون کارمندی اهواز مهار کردند و ۳۰ نفر از ساکنان را نجات دادند.
ابراهیم قنبری بیان کرد: چهاردهم خردادماه سال جاری ساعت ۱۲ و ۵۶ دقیقه طی تماس تلفنی شهروندی با سامانه ۱۲۵ سازمان، آتش‌سوزی منزل مسکونی در مجتمع مسکونی ۱۲ واحدی در منطقه زیتون کارمندی اهواز خیابان هدایت بین زاهد و مناطق اطلاع‌رسانی شد و آتش‌نشانان ایستگاه ۹۹ همراه با تجهیزات پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.
وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه مشاهده کردند که آتش‌سوزی در طبقه چهارم مجتمع مسکونی روی داده است و دود غلیظی راهروها و طبقات ساختمان را در بر گرفته است. وی در ادامه گفت: آتش‌نشانان به طور سریع به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با استفاده از تجهیزات تخصصی وارد ساختمان شده و مشغول مهار شعله‌های سرکش آتش شدند و گروه دوم با تجهیز خود به دستگاه تنفسی به طبقات مختلف ساختمان رفته و مشغول جست‌وجو برای خارج کردن افراد گرفتار در میان دود و حرارت شدند.
قنبری تصریح کرد: آتش‌نشانان ۳۰ نفر از ساکنان را به سلامت از ساختمان خارج کردند و به محل امن انتقال دادند.
وی در ادامه بیان کرد: مأموران آتش‌نشانی همچنین موفق شدند شعله‌های حریق را در طبقه چهارم مهار و از سرایت حریق به دیگر واحدهای مجتمع جلوگیری کردند.
رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز در پایان گفت: علت آتش‌سوزی از سوی کارشناسان سازمان اتصال برق کولر گزارش شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین