نماینده مردم خرمشهر : نیازمند مدیران جهادی هستیم نه دیپلمات!

نماینده مردم خرمشهر :  نیازمند مدیران جهادی هستيم نه دیپلمات!

نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حل مشکلات روستاها اولویت جدی ماست، گفت: تأمین آب شرب و کشاورزی مهم‌ترین نیاز جدی روستائیان است.
سید لفته احمدنژاد در جمع دهیاران بخش کارون شهرستان خرمشهر در سخنانی به اهمیت وظایف دهیاران و لزوم تقویت همه جانبه آنان برای خدمات‌رسانی بهتر اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروز شرایط روستاها مطلوب نیست و مردم در زمینه تأمین آب شرب و آب مورد نیاز دام و کشاورزی خود با مشکل مواجه هستند.
وی افزود: حل مشکلات روستاییان اولویت جدی ماست و در این زمینه فرمانداران و بخشداران باید با برگزاری جلسات متعدد مشکلات مردم هر چه سریع‌تر بررسی و حل کنند.
احمد نژاد بر لزوم بازدید و سرکشی مستمر مسئولان از روستاها تأکید کرد و گفت: مسئولان به جای پشت میز نشینی باید در میدان‌دار خدمت به مردم باشند.
نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم خرمشهر نیازمند مدیران جهادی هستند نه دیپلمات.
احمد نژاد گفت: تأمین آب شرب و کشاورزی مهم‌ترین نیاز جدی روستاییان است که استاندار خوزستان و وزارت نیرو برای حل آن باید هر چه سریع‌تر چاره اندیشی کنند.وی ادامه داد: ما در اول قدم هستیم و به مسئولان با زبان نرم در خصوص حل دغدغه‌های مردم تأکید می‌کنیم اما مردم و مسئولان بدانند این شرایط به زودی تغییر خواهد کرد. احمد نژاد افزود: برای رسیدگی به امور مردم خرمشهر با هیچ احدی تعارف نخواهیم داشت و در این زمینه از همه ظرفیت‌های قانونی استفاده خواهیم کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین