نماینده مجلس : بیکاری بنیان خانواده‌ها را متزلزل کرده است

نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رکود نای نفس کشیدن را از مردم گرفته است، بیکاری بنیان خانواده ها را متزلزل کرده، تورم مردم را در تامین حداقل معشیت شان ناتوان کرده است.
انور حبیب زاده بوکانی در نطق میان دستور خود، گفت: جا دارد از آحاد مردم فهیم، آگاه و سرافراز بوکان و روستاهای آن تشکر کنم که برای سومین بار رسالت وکلاتشان در مجلس شورای اسلامی به بنده واگذار کردند، امیدوارم بتوانم فرزند راستین دیار پاکان و صدای رسای دغدغه ها، مشکلات و مطالبات آنها باشم.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: رکود نای نفس کشیدن را از مردم گرفته است، بیکاری بنیان خانواده ها را متزلزل کرده، تورم مردم را در تامین حداقل معشیت شان نا توان کرده است، فساد اعتماد مردم را خدشه دار کرده، اگر می خواهیم در این شرایط شرمنده مردم نباشیم و گره گشای آنان باشیم باید مجلس شورای اسلامی به جایگاه واقعی خود در نظام جمهوری که به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) مجلس در رأس همه اموراست، بازگردد.
وی تاکید کرد: عمل کردن مجلس یازدهم به دو وظیفه اصلی قانونگذاری و نظارت راه کار بازگشت مجلس به جایگاه واقعی اش است، درامر قانونگذاری باید با نگاه کارشناسی شده منافع نظام و مردم را در اولویت قرار دهیم، در بخش نظارت نیز باید مجلس به صورت مستقل فراتر از نگاه های جناحی جسورانه و بدون تعارف بر دولت نظارت داشته باشد.
این نماینده مجلس بیان داشت: نمایندگان همانگونه که می دانید، مقام معظم رهبری سال جاری را سال جهش تولید نامگذاری کرده اند، بدون شک راهکار بر پایان دادن رکود اقتصادی، امید آفرینی و اشتغالزایی در کشور، پیشنهاد مدبرانه رهبر انقلاب مبنی بر جهش تولید است. رسیدن به این هدف موثر نخواهد شد مگر آنچه دولت زیر ساخت های لازم را فراهم کند.
وی اظهار داشت: در بسیاری از نقاط کشور این زیر ساخت ها فراهم نیست، مناطق کردنشین و غرب کشور دروازه ایران بر روی بازارهای جهان عرب و غرب است، کشورمان از طریق عراق می تواند به بازار عرب دسترسی پیدا کند و از طرف ترکیه به بازار غرب، اما این پتانسیل های مرزی کردستان و غرب کشور، سال ها است که مغفول مانده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین