مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان : طرح ساماندهی پوشاک دانش‌آموزان تغییر کرد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان : طرح ساماندهی  پوشاک دانش‌آموزان تغییر کرد

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: از سال تحصیلی پیش رو طرح ساماندهی پوشاک فقط در پایه های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم صورت خواهد گرفت و در سایر پایه‌ها این طرح اجرا نخواهد شد.
کوروش مودت با اشاره به بازنگری جدید در شیوه نامه طرح ساماندهی پوشاک مدارس در استان خوزستان، اظهار کرد: این بازنگری با هدف کمک به خانواده‌ها و صرفه‌جویی در هزینه‌های کلی تحصیل دانش آموزان انجام می‌شود. در این راستا با تمهیدات صورت گرفته در سال تحصیلی جدید، دانش آموزان میان پایه ملزم به شرکت در طرح ساماندهی پوشاک نخواهند بود.
وی ادامه داد: از سال تحصیلی پیش رو طرح ساماندهی پوشاک فقط در پایه‌های اول ابتدایی، هفتم متوسطه اول و دهم متوسطه دوم صورت خواهد گرفت و در سایر پایه‌ها این طرح اجرا نخواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به برنامه‌های آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی جدید، تصریح کرد: در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید سناریوهای قابل پیش‌بینی مطرح شده و با توجه به اینکه بازگشایی مدارس سراسر کشور از ۱۵ شهریور ماه صورت خواهد گرفت، سناریوهای موجود برای بازگشایی مدارس این است که اگر وضعیت شهرستان‌ها و کشور سفید باشد، آموزش حضوری خواهد بود. اگر وضعیت زرد باشد، آموزش ترکیبی حضوری و مجازی پیش‌بینی شده است و اگر وضعیت قرمز باشد آموزش مجازی در شبکه شاد ادامه پیدا می‌کند.
مودت در پایان گفت: توسعه کمی و کیفی شبکه آموزش دانش‌آموزان (شاد) به عنوان یک برنامه اولویت‌دار در دستور کار وزارت آموزش و پرورش قرار گرفته است. وضعیت مشارکت دانش‌آموزان و فرهنگیان خوزستانی در این شبکه نیز بسیار خوب است.

درباره نویسنده

7476مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین