آیت ‌ا… موسوی جزایری : بی‌محلی‌ مسئولان دلم را خون کرده است

آیت ‌ا... موسوی جزایری : بی‌محلی‌ مسئولان دلم را خون كرده است

زعیم حوزه‌های علمیه در پاسخ به دلیل رویکرد تعللی مسئولان در مقابله با مشکلات اقتصادی تا رسیدن آن‌ها به مرحله مشکل امنیتی گفت: دل بنده نیز خون و کاسه صبرم لبریز است زیرا با سهل‌انگاری و بی‌محلی‌های غیرقابل توجیه آنها مواجه شده‌ام.
آیت‌ا… سید علی موسوی جزایری، زعیم حوزه‌های علمیه در خوزستان در رابطه با نحوه برگزاری مجالس سوگواری اباعبدا… علیه السلام اظهار کرد: انشا… هیئات و مساجد، محلی مناسب و بزرگ مانند مصلی را در نظر بگیرند تا با مراعات فاصله‌ی فیزیکی و استفاده از ماسک و به کار گیری وسایل بهداشتی فریضه‌ی عزاداری حضرت سید الشهدا را به نحو شایسته انجام دهند.
وی افزود: مجددا تاکید می‌کنم رعایت پروتکل‌های ستاد مبارزه با ویرووس کرونا واجب است.
آیت‌ا… جزایری در ارزیابی تاثیر تحولات اخیر لبنان بر اوضاع منطقه عنوان کرد: این تحولات به صورت مقطعی نگرانی‌هایی به وجود می‌آورد ولی با اشرافی که جبهه‌ی مقاومت دارد به ویژه دلسوزان مخلص لبنانی مانند حزب ا… و هم فکرانشان مسئله به تدریج جمع می‌شود.
زعیم حوزه‌های علمیه در واکنش به درخواست تمدید تسلیحاتی ایران توسط شورای همکاری خلیج فارس و ارزیابی رفتار برخی کشورهای حاشیه خلیج بیان کرد: مسلما این نشانی از سرسپردگی و بی عرضگی آن‌هاست که نمی‌توانند در برابر غرب به‌ ویژه آمریکا و اسرائیل مقاومت کنند.
وی افزود: ولی باید بدانند این اقدامات محکوم به شکست است و روند اوضاع در شورای امنیت مطابق دلخواه آن‌ها نیست و روزی از این ذلت‌پذیری پشیمان خواهند شد، امیدوارم که دیر نشده باشد.
آیت‌ا… جزایری، در رابطه با تداوم اعتراضات کارگران هفت‌تپه و عدم وصول مطالبات عنوان کرد: شنیده‌ام نماینده ولی فقیه و امام جمعه محترم اهواز، پیشنهاد خوبی ارائه داده‌اند.
وی افزود: حقیر هم از مواضع ایشان حمایت می‌کنم و امیدوارم مشکلات از سر راه کارگران برداشته شود.
زعیم حوزه‌های علمیه در خصوص مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم گفت: دل بنده نیز خون و کاسه صبرم لبریز است زیرا با سهل‌انگاری و بی‌محلی‌های غیرقابل توجیه برخی مسئولان کشوری مواجه شده‌ام.
وی افزود: مقامات امنیتی و اطلاعاتی کشور را از برخی تعلل مدیران در حل مسائل اقتصادی هم آگاه کرده‌ام؛ آنها هم در این رابطه برخورد‌های جدی داشته‌اند که من از آنها تشکر می‌کنم و اگر لازم شد یک وقتی صریح‌تر و واضح‌تر اعتراضات خود را می‌گویم منظورم مقامات استانی نیست بلکه مراد مسئولان کشوری است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین