نماینده ولی فقیه در خوزستان : تلاش دشمن برای فروپاشی بنیان خانواده بیشتر شده است

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تمامی برنامه های ویژه ماه محرم در سطح مناطق استان باید با رعایت نکات بهداشتی برگزار شود چرا که در غیر این صورت تجمع عزاداران خطر شیوع ویروس کرونا را به دنبال دارد.
حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد در دیدار با جمعی از روحانیون و مبلغان دینی استان خوزستان با موضوع ماه محرم در مصلی مهدیه اهواز اظهار داشت: امسال باتوجه به شیوع ویروس کرونا ماه محرم متفاوتی را پیش رو داریم و نیاز است که هر برنامه ای در این زمینه تدارک دیده می شود با رعایت کامل نکات بهداشتی و بخصوص فاصله گذاری اجتماعی باشد.
وی افزود: شرایط سخت این روزها در کشور محرم را تعطیل نکرد اما عدم رعایت موارد بهداشتی و برگزاری مراسم در فضای بسته می تواند پیامدهای منفی برای ما به همراه داشته باشد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان ادامه داد: هیات های عزاداری که پیش از این مراسم خود را در مساجد و حسینیه ها برگزار می کردند امسال باید از فضای باز برای این مراسم استفاده کنند.
وی همچنین در ادامه به بخشی از مسئولیت های روحانیون و منبری های ایام محرم اشاره کرد و گفت: اکنون در بسیاری از کشورها دیگر خانواده رنگ و بوی خود را از دست داده و متزلزل شده است به همین جهت باید برتقویت بنیان خانواده که از مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب است، تاکید شود؛ دشمن برای فروپاشی بنیان خانواده لحظه ای عقب نشینی نکرده و فعالیت خود را نیز بیشتر کرده است.
وی تصریح کرد: تشویق جوانان برای ازدواج آسان باتوجه به تهدیدهای دشمنان نیز امر مهمی است؛ در حال حاضر تمامی نهادهای زیر مجموعه بیت رهبر معظم انقلاب با تامین جهیزیه، مسکن و کمک هزینه های ازدواج آسان در این زمینه تلاش فراوانی دارند. حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد افزایش آمار طلاق را ناشی از فرهنگ غلط غرب برشمرد و گفت: متاسفانه این فرهنگ غلط تا اندازه ای امر ازدواج را در جامعه ما تحت الشعاع قرار داده و این رسالت ما است که با آگاه سازی جوانان برای تحکیم خانواده، آن ها را از این آسیب ها دور نگه داریم.
وی بیان کرد: برخی ها بر این باورند که از هر دری فقر وارد شود ایمان خارج می شود اما این باور تنها مختص عده ای است که هیچ سندی برای آن ندارند چرا که در دوران صدر اسلام نیز فقر وجود داشت و ائمه و اصحابشان سالها در شرایط سخت زندگی کردند و ذره ای از ایمان آن ها کاسته نشد.
نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: انتظار می رود در ایام محرم ضمن رعایت تمامی موارد بهداشتی، مطالبات جدی رهبر معظم انقلاب را بار دیگر برای نسل جوان بازگو کنیم تا تبلیغات مخرب دشمن تاثیری بر ذهن آن ها نداشته باشد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین