فولاد با شکست تراکتور آسیایی شد ؛ در مسابقات آسیایی هم مردم خوزستان را شاد می‌کنیم

فولاد با شکست تراکتور آسیایی شد ؛ در مسابقات آسیایی هم مردم خوزستان را شاد می‌کنیم

لیگ نوزدهم فوتبال با پیروزی فولاد مقابل تراکتور، توقف سپاهان مقابل پیکان و سقوط پارس جنوبی به لیگ دسته اول به پایان رسید. به این ترتیب فولاد بعد از پرسپولیس و استقلال آسیایی شد.
در هفته سی ام و پایانی لیگ برتر فوتبال هشت دیدار به صورت همزمان برگزار شد.
در یکی از بازی های حساس دیروز، فولاد در خوزستان میزبان تراکتور بود. این دیدار جنگ کسب سهمیه بین دو تیم بود و در نهایت تیم فولاد با یک گل پیروز شد.
فولاد با این برد به عنوان سوم لیگ رسید و بعد از پرسپولیس و استقلال سهمیه آسیا گرفت. تراکتور که با این باخت در رده چهارم جدول جای گرفت، تنها در صورتی آسیایی می شود که یا خودش در جام حذفی قهرمان شود یا یکی از تیم های استقلال و پرسپولیس.
در دیگر بازی تعیین کننده برای سهمیه آسیا و سقوط به لیگ دسته اول، سپاهان در تهران به مصاف تیم پیکان رفت.
این مسابقه با نتیجه تساوی یک – یک تمام شد. سپاهان که برای قهرمانی در این فصل بسته شده بود، با این نتیجه عملا به رده پنجم جدول سقوط کرد و لیگ را به بدترین شکل به پایان رساند.
* مربی تیم فولاد:
در مسابقات آسیایی باز هم مردم خوزستان را شاد می‌کنیم
مربی تیم فولاد خوزستان گفت: امیدوارم در جام باشگاه‌های آسیا با بازی‌های درخشان باز هم دل مردم خوزستان را شاد کنیم.
به گزارش ایرنا مهدی هاشمی نسب شامگاه پنجشنبه پس از راه یابی تیم فولاد به لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: دیدار فولاد و تراکتور یک جدال نابرابر بود اما خوشحالم که خوزستان پس از چند سال به حق خود یعنی حضور در جام باشگاه های آسیا رسید.
وی گفت: در این فصل با حضور در کادر فنی فولاد توانستم به مردم استانم کمک کنم. برای من خوشحالی مردم محروم خوزستان پ، مهمترین چیز است.
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: بازیکنان ما در مصاف با تراکتور بهترین عملکرد خود را در زمین پیاده کردند و ما حتی می توانستیم گل بیشتری به آنها بزنیم.
در ادامه شهاب گردان دروازه بان فولاد گفت: مقابل تراکتورسازی فشار زیادی را تحمل کردیم و باید سه امتیاز را می گرفتیم.
وی با بیان اینکه اوایل بازی به گل رسیدیم و این خیلی برای ما مهم بود افزود: خوشحالم که در این بازی با کمک بازیکنان توانستم دروازه ام را بسته نگه دارم و به موفقیت فولاد کمک کنم.
دروازه تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در این دیدار حداقل موقعیت را به حریف ندادیم و بازی را با برد به پایان رساندیم. ما هدفمان کسب سهمیه بود و از این بابت خوشحال هستم.
وی افزود: ما می خواستیم دل مردم خوزستان را شاد کنیم و این کمترین چیز در مقابل حمایت های آنها بود.
* هواداران فولاد در اهواز کارناوال شادی به راه انداختند
پس از کسب سهمیه آسیا توسط تیم فولاد، جمعی از مردم اهواز به ویژه جوانان در خیابان‌های این شهر به جشن و شادی پرداختند.
به گزارش ایرنا این عده در نخستین ساعات بامداد جمعه پس از پیروزی تیم فولاد خوزستان مقابل تراکتورسازی در هفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر ایران کارناوال شادی راه انداختند.
تعدادی از مردم اهواز به خصوص جوانان در مناطق بلوار ساحلی، کیانپارس، زیتون، لشکرآباد، حصیرآباد، گلستان، چهارشیر و … در حالی که پرچم تیم فوتبال فولاد را در دست داشتند، سوار بر خودرو و موتورسیکلت، شادی خود را بروز دادند.
بر اساس گزارش خبرنگار ایرنا، هواداران تیم فولاد در نقاط مختلف خوزستان به ویژه شهر اهواز با توجه به شیوع بیماری کرونا، با به صدا درآوردن بوق اتومبیل‌ها و موتورسیکلت‌های خود، کسب سهمیه آسیایی این تیم در لیگ برتر را جشن گرفتند.
تیم فولاد با برتری مقابل تراکتورسازی جواز حضور در باشگاه های آسیایی را کسب کرد.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین