سخنگوی ستاد مدیریت کرونای خوزستان عنوان کرد : احتمال برگشت به وضعیت قرمز

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان با اشاره به کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و شرایط هشدار خوزستان، از احتمال برگشت به وضعیت قرمز خبر داد. رضا نجاتی اظهار کرد: همچنان خوزستان در وضعیت هشدار قرار دارد بنابراین توصیه می‌شود مردم بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
وی افزود: علاوه بر رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک، برای پیشگیری از انتقال بیماری باید از مسافرت به شهرها و استان‌های همجوار پرهیز شود و اگر این موارد، رعایت نشوند احتمال می‌رود که به وضعیت قرمز برگردیم.
نجاتی با اشاره به کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در خوزستان، گفت: مردم نباید شرایط را عادی تصور کنند.
وی با اشاره به تاثیر کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و بازگشایی مدارس در برگشت به وضعیت قرمز، افزود: همه چیز به مردم بستگی دارد. باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی در مدارس رعایت و بازدید بر روند فعالیت مدارس انجام شود. اگر شیوه‌نامه‌های بهداشتی به خوبی رعایت نشود و نظارت‌ها هم خوب انجام نشود، به شرایط قرمز برمی‌گردیم. سخنگوی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان بیان کرد: همه فرمانداری‌ها موظف شده‌اند اکیپ‌های مشترک با دستگاه‌های ذی‌ربط تشکیل دهند و بر روند رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس نظارت کنند و در صورت عدم رعایت، با مدرسه برخورد قانونی خواهد شد.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین