رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران : کار از موج دوم و سوم گذشت!

رئيس دانشگاه علوم پزشکی تهران : كار از موج دوم و سوم گذشت!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: کار از موج اول، دوم و سوم کرونا گذشته و با اپیدمی ممتدی روبرو هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: نمودار‌های ورود و خروج و بستری بیماران کرونایی در بیمارستان‌ها نشان می‌دهد که کار از موج اول، دوم و سوم گذشت و با اپیدمی ممتدی روبرو هستیم؛ روند همه‌گیری ادامه دارد و هر روز با شرایط جدیدی مواجه می‌شویم. دکتر عباسعلی کریمی در نشست هیات‌رئیسه این دانشگاه با روسای بیمارستان‌های وابسته با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: دفاع مقدس قطعه روشنی از تاریخ کشور است. کسانی که تجربه آن دوران را دارند با تلخی‌ها و شیرینی‌ها، داشته و نداشته‌های آن دوران آشنا هستند.
وی خاطرنشان کرد: ما نه در روز، نه در هفته و نه در ماه، بلکه در سال دفاع دیگری هستیم و باید همه ذهن و توان خود را برای دفاع مقدس فعلی و اقتصاد، آب‌وخاک و داشته‌های ملت بگذاریم.
وی تاکید کرد: این دفاع به‌مراتب بزرگ‌تر و سخت‌تر از آن دوران است و نیاز به سربازان تخصصی‌تر و پشتوانه اقتصادی بیشتری دارد لذا در هر جایگاهی که در خدمت به مردم و کشور هستیم باید قدر آن را بدانیم و افرادی که مسئولیت بیشتری دارند؛ وظایف سنگین‌تری برعهده دارند و کوچک‌ترین برخورد و خطا در تصمیم‌گیری‌آن‌ها ثبت می‌شود و سال‌های بعد آیندگان آن را تحلیل و قضاوت می‌کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران از همکاران خود در این دانشگاه به ویژه در بیمارستان‌های وابسته خواست خستگی خود را نادیده بگیرند و پنهان کنند.
کریمی گفت: به همه همکاران بیمارستان‌ها به خصوص آن‌هایی که در صف مقدم کارزار هستند، اعضای هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی که پشت‌صحنه و گاهی روی صحنه برنامه‌ریزی و حمایت می‌کنند و به‌تمامی تیم این دانشگاه به‌عنوان سربازان دفاع مقدس که بدون چشم داشت درحالی‌که هم خودشان و هم خانواده‌هایشان در معرض خطر هستند، خداقوت و خسته نباشید می‌گویم و از صمیم قلب از خدماتی که ارایه می‌دهند، تشکر می‌کنم و می‌خواهم خستگی‌های خود را پنهان کنند.
وی به شرایط سختی که بیمارستان‌ها با آن روبرو هستند، اشاره کرد و افزود: نمودار‌های ورود و خروج و بستری بیماران در بیمارستان‌ها نشان می‌دهد که کار از موج اول، دوم و سوم گذشته و ما با اپیدمی ممتدی روبرو هستیم؛ روند همه‌گیری ادامه دارد و هرروز با شرایط جدیدی روبرو می‌شویم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین