ارائه برنامه‌های اطلاع‌رسانی وسیع از نتایج منفی عدم استقبال از واکسن

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونای خوزستان با اشاره به اینکه آماری را که مؤثر بر هشداردهی به مردم است باید اعلام کرد تا از عادی انگاری جلوگیری شود، اظهار کرد: مردم باید از آمار کرونا مطلع شوند مثلاً آخرین وضعیت ابتلاء به کرونا و فوتی‌ها را بدانند؛ این موضوع باعث افزایش اهمیت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌شود.

استاندار خوزستان با تأکید بر اینکه  مسئولان برای واکسیناسیون تلاش بیشتری را انجام دهند. عنوان کرد: باید برنامه‌های آموزشی و اطلاع‌رسانی وسیع و گسترده‌ای از نتایج منفی عدم استقبال از واکسن برای مردم ارائه شود. همچنین افزایش انجام تست از اطرافیان بیماران و افزایش واکسیناسیون عمومی در شهرهای آبادان، خرمشهر و شادگان باید سازمان‌دهی شود.

سلیمانی دشتکی با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور امروز در جلسه ستاد ملی کرونا دستور داد تا استان خوزستان را در زمینه واکسیناسیون به شکل ویژه ببینند، ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی آبادان نیز مثل دانشگاه اهواز نیز نیاز به تجهیزاتی دارد که باید آن را اعلام کند تا با تأمین آن نسبت به بهبود اوضاع در شهرهای تحت مدیریت این دانشگاه اقدام کنیم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین