وزیر بهداشت: برای ما هیچ راهی جز اینکه بگوییم ما می‌توانیم وجود ندارد

وزیر بهداشت: برای ما هیچ راهی جز اینکه بگوییم ما می‌توانیم وجود ندارد

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، دکتر بهرام عین‌اللهی امروز (۵ شهریورماه) در جمع جهادگران گروه جهادی شهید فرجوانی مسجد حضرت جوادالائمه(ع) اهواز با اشاره به وضعیت موج گرونا در کشور اظهار کرد: فوت روزانه ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر به معنی این است که ۶۰۰ تا ۷۰۰ خانواده عزادار می‌شوند که این مساله، یک فاجعه ملی است.

وی افزود: در دفاع مقدس شاید اینقدر تلفات نداشتیم و در مجموع حدود ۲۳۰ تا ۲۴۰ هزار نفر شهید داشتیم اما در این اپیدمی تاکنون حدود ۱۰۰ هزار نفر جان باخته‌اند.

وزیر بهداشت گفت: آن‌هایی که ادعای حقوق بشر و دموکراسی دارند در این شرایط، مملکت ما را تحریم کردند بنابراین باید روی پای خود بایستیم و امیدی به آن‌ها نداشته باشیم؛ آن‌ها تا می‌توانند کار ما را خراب می‌کنند و هر چه آمار بیماری در کشور بالاتر برود ما ناراحت و آن‌ها خوشحال می‌شوند. برای ما هیچ راهی جز اینکه بگوییم ما می‌توانیم وجود ندارد.

وی تصریح کرد: اکنون که رئیس جمهور و وزرای دولت  به استان خوزستان آمدیم، برای ریا نیامدیم.  جهت بررسی مشکلات آمدیم تا آنها را منعکس کنیم.

عین اللهی در حاشیه بازدید از مرکز منتخب نمونه‌گیری کووید – ۱۹ مسجد حضرت جوادالائمه(ع) گروه جهادی شهید فرجوانی اهواز گفت: در شرایطی که کرونا در استان خوزستان شایع است و مردم مشکل دارند، این دوستان احساس تکلیف کردند و این کار جهادی و خوب را انجام دادند.

انتهای پیام

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین