به انتظار اعتبارات ملی ماندن یک ضعف مدیریتی است/ خوزستان نباید فقط نگاه به تأمین هزینه‌ها از سوی اعتبارات ملی داشته باشد

به انتظار اعتبارات ملی ماندن یک ضعف مدیریتی است/ خوزستان نباید فقط نگاه به تأمین هزینه‌ها از سوی اعتبارات ملی داشته باشد
مسعود میرکاظمی عصر امروز جمعه در نشست شورای اداری خوزستان گفت: سه هزار و ۱۸۹ پروژه استانی و ۳۸ پروژه ویژه استانی و ۸۵ طرح ملی داریم که در استان خوزستان باید از نظر فاینانس پیگیری‌های جدی‌تری داشته باشیم تا تسریع اجرای پروژه انجام شود.

وی با عنوان اینکه به انتظار اعتبارات ملی ماندن یک ضعف مدیریتی است که نمی‌توان این کار را انجام داد، افزود: در این زمینه باید یک تیمی را تشکیل داد تا از مشارکت مردم، سرمایه‌گذاران و فاینانس خارجی بهره‌مند شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد: یک هزار میلیارد تومان اعتبارات ملی، بیش از یک هزار میلیارد تومان از منابع سازمان هدفمندی یارانه‌ها، یک هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان استانی و سرجمع چهار هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جاری برای استان واریز شده است.

میرکاظمی با بیان اینکه یک هزار میلیارد تومان هم هزینه جاری استان است، عنوان کرد:  یک و نیم میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی با مجوز مقام معظم رهبری برای استان اخذ شده که باید گزارش کار و نتیجه خروجی این تخصیص اعتبار ارائه شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: تلاش می‌شود که ترکیبی از منابع را پای کار بیاوریم تا مشکلات خوزستان حل شود ولی کمک خوزستان شرط اصلی است که فقط نگاه به تأمین هزینه‌ها از سوی اعتبارات ملی نداشته باشند.

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین