تجمع نیروهای اجرائیات شهرداری اهواز مقابل شورای شهر

تجمع نیروهای اجرائیات شهرداری اهواز مقابل شورای شهر

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، ۶۹ نفر از نیروهای اجرائیات شهرداری اهواز مقابل درب شورای شهر اهواز تجمع کردند. یکی از نیروهای اجرائیات شهرداری در گفت و گو با خبرنگار صدای فردا، گفت: ما ۶۹ نفر از نیروهای اجرائیات و همه متاهل و مستاجر هستیم. ۶ ماه حقوق نگرفتیم و ۳ ماه که معلق شدیم و ما را به دلیل نیروهای مازاد اخراج کردند. ما به دلیل مسئولیت کاری خود، دیه پرداخت کردیم و مورد ضرب و شتم دست فروشان قرار گرفتیم اما اکنون کسی جوابگوی ما نیست.

وی ادامه داد:نیروی اجرائیات شهرداری اهواز توضیح داد: شورای پنجم به ما رای مثبت داد و آقای نوشادی وعده امضای لایحه را داد، با وجود اینکه همه اعضا رای مثبت دادند اما نوشادی لایحه را امضا نکرد. پس از آن آقای عالیپور سرپرست شهرداری شد و لایحه را امضا کرد، اما سیاوش محمودی عضو شورای شهر به دلیل مشکلات شخصی با پیمان کار اجرائیات شهرداری حاضر به امضای نهایی لایحه نیست.

نیروی اجرائیات بیان کرد: دو سوم اعضای شورا موافق امضای لایحه هستند و اما سیاوش محمودی و احمد سراج مخالف هستند. وی در پایان گفت: در حال حاضر به دلیل عدم حضور نیروهای اجرائیات وضع آشفته ایجاد شده به طور مثال منطقه ۷، از راه بند تا میدان پیچ کارون ترافیک شدیدی به دلیل وجود دست فروشان به وجود آمده است. با توجه به شرایط سخت اقتصادی از شورای شهر میخواهیم مشکل ما را حل کند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین