افتتاح دومین مرکز شبانه روزی تزریق واکسن کرونا در آبادان/واکسن کرونا در جنوب غرب خوزستان به مقدار کافی وجود دارد

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در آئین افتتاح دومین مرکز شبانه روزی تزریق واکسن کرونا در آبادان اظهار داشت: شرایط آب و هوایی منطقه ما خاص است و بسیاری از مردم تمایل دارند که در ساعات شب از منزل خارج شوند و به همین خاطر مراکز شبانه‌روزی تزریق واکسن کرونا را راه‌اندازی کردیم.

وی ادامه داد:  یک مرکز تجمیعی واکسن در روزهای گذشته در مصلای نماز جمعه آبادان به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت خود را آغاز کرد؛ همچنین یک مرکز نیز امروز در خرمشهر افتتاح می‌شود و به دنبال آن هستم که در روزهای آینده نیز دو مرکز شبانه‌روزی دیگر را در آبادان و خرمشهر دایر کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان بیان کرد: واکسن کرونا در جنوب غرب خوزستان به مقدار کافی وجود دارد و با توجه به محموله‌هایی که اخیراً وارد شده و در روزهای آینده نیز وارد کشور می‌شوند، امیدوار هستیم که مشکل کمبود واکسن کرونا  پیدا نکنیم.

 همچنین آخرین وضعیت شرایط کرونا را در محدوده فعالیت این دانشگاه تشریح کرد و افزود: موارد سرپایی و بستری ما روند کاهشی پیدا کرده است و در شرایط نزولی پیک سهمگین در منطقه هستیم هر چند این شرایط به‌شدت شکننده است و خیلی از افراد جامعه هنوز ایمنی پیدا نکرده‌اند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین