زلزله به یک هزار و ۴۵۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد در اندیکا خسارت زد

 قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خوزستان گفت: یک‌هزار و ۴۵۰ خانوار زیر پوشش این نهاد در زلزله اخیر شهرستان اندیکا، دچار خسارت شدند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، ناجی عبیاوی با اشاره به اینکه وضعیت رسیدگی به مناطق زلزله زده اندیکا و مردم این منطقه در اولویت کمیته امداد امام خمینی خوزستان است، اظهار داشت:  کمیته امداد تا بهبودی شرایط اندیکا همراه و یاور زلزله‌زدگان نیازمند و مددجویان است و تا بهبودی شرایط زلزله‌زدگان اندیکا و خروج از بحران پای کار خواهد ماند و خدمات‌رسانی همچنان ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تیم‌های امدادی ، مدیران و نیروهای جهادی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان به منطقه اعزام و اقدامات حمایتی از آسیب‌دیدگان آغاز شد، افزود: در مناطق زلزله زده اندیکا خانوارهایی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند که خدمات‌ رسانی به این خانواده‌ها آغاز شده است و در حوزه‌های مختلف معیشت، تهیه بسته‌های غذایی و نوشت افزار دانش آموزان اعتبار اختصاص داده شده است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خوزستان در خصوص بررسی وضعیت زلزله‌زدگان مددجو در اندیکا عنوان کرد : بعد از حادثه زلزله در اندیکا در راستای وظایف ذاتی و رسالت کمیته امداد امام خمینی، برای ارزیابی و امداد رسانی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در منطقه حاضر شدیم، که  یک‌هزار و ۴۵۰ خانوار زیر پوشش این نهاد در زلزله اخیر شهرستان اندیکا، دچار خسارت شدند.

وی گفت: اعتبار ویژه‌ای برای کمیته امداد امام خمینی شهرستان اندیکا در حوزه تهیه بسته‌های معیشتی برای خانواده ها و همچنین دانش آموزانی که تحصیل می‌کنند در نظر گرفته شده است که در حال آماده سازی برای توزیع است.

قائم مقام کمیته امداد امام خمینی خوزستان افزود:کمیته امداد امام خمینی در زمینه مسکن‌، معیشت و  تجهیزات گرمایشی با توجه به نزدیک شدن به فصل سرما به آسیب دیدگان زلزله اخیر در اندیکا خدمات رسانی می‌کند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1215مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین