اقدامات جهادی مدیر عامل جدید منطقه آزاد اروند؛ جلوگیری از بریز بپاش ها تا برداشتن درب های مسیر دفتر مدیر عامل

اقدامات جهادي مدير عامل جديد منطقه آزاد اروند؛ جلوگيري از بريز بپاش ها تا برداشتن درب هاي مسیر دفتر مدیر عامل

یکی از بارزترین خصوصیات آیت الله رئیسی مردمی بودن و حضور در کف جامعه است و یکی از ملاک های ایشان به عنوان رئیس جمهور برای انتخاب مدیران، پاک دستی، ساده زیستی و فروتنی در برابر مردم است.
همکاران آیت الله رئیسی همواره تاکید دارند ایشان حساسیت شدیدی به موضوعات اشرافی گری، سوء استفاده از امکانات عمومی و دولتی و تکریم ارباب رجوع از سوی مدیران دارد.
بر همین اساس با روی کار آمدن دولت آیت الله رئیسی و آغاز تغییرات در کابینه و بعد از دستگیری ها و حاشیه هایی که در منطقه آزاد اروند بوجود آمد شخص رئیس جمهور، وزیر اقتصاد و دکتر محمد به عنوان دبیر مناطق آزاد برای مدیریت این مجموعه بزرگ در استان خوزستان، شخصیتی به اندازه دو وزیر انتخاب کرد و انتصاب شخصیتی حزب اللهی، فسادستیز، پرتلاش و مردمی مثل دکتر اسکندری، کسی که پُست های بزرگ و متعددی از جمله وزارت جهادکشاورزی را در کارنامه مدیریتی خود دارد نشان از عزم جدی دولت برای ایجاد تحول در دو شهر محروم آبادان و خرمشهر و کادر سازی برای جریان جوانان حزب اللهی دارد.
مدیرعامل انقلابی سازمان منطقه آزاد اروند در مدت کوتاهی که بر صندلی مدیریت نشسته است اقدامات تاثیر گذاری را انجام داده است، در ذیل به تعداد محدودی از اقدامات ایشان اشاره می کنیم :
متاسفانه امکانات و خودروهای سازمان به دلایل مختلف به برخی افراد نور چشمی و ذی نفوذ داده شده بود که با دستور دکتر اسکندری، عودت خودروهای در اختیار مدیران و سایر دستگاه‌های دولتی صادر گردیده و بزودی اموالی که سالیان سال معلوم نبود در دست چه شخص یا ارگانی بود به این سازمان برگردانده می شود.
یکی از مهمترین و تاثیر گذارترین اقدام چند روز اخیر مدیر عامل پرتلاش و جهادی سازمان منطقه آزاد اروند حذف و برداشتن دربهایی بود که در مسیر دفتر مدیر عامل قرار داشت این اقدام انقلابی موجب می شود تا ارباب رجوع و مردم ارتباط مستمر و بدون تشریفات با مدیر عامل سازمان منطقه آزاد اروند داشته باشند. همچنین ایشان در اولین انتصابات خود از جوانان حزب اللهی استفاده نموده و این اقدام ارزشمند مدیرعامل باعث شده فرمایشات رهبر معظم انقلاب برای تشکیل دولت جوان انقلابی در این سازمان جامعه عمل به خود گرفته باشد.
دکتر اسکندری با حذف هزینه های زاید و عودت آن به صندوق سازمان و تحویل خانه های اجاره ای پالایشگاه که در اختیار برخی مدیران بود و هزینه های گذافی را بر دست سازمان گذاشته بود توانسته است جلوی بریز و بپاشهای سابق را گرفته و امیدی در دل مردم این منطقه ایجاد کند.
به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، دلسوزان و نخبگان استان بر این باور هستند ادامه اینگونه اقدامات انقلابی مدیر عامل جهادی سازمان منطقه آزاد اروند بزودی تحول عظیم و محسوسی در شهرهای آبادان و خرمشهر و حتی کل استان بوجود خواهد آورد.

درباره نویسنده

7475مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین