وعده های امیدوارکننده رئیس جمهور به مردم اندیکا، عملی شوند

وعده های امیدوارکننده رئیس جمهور به مردم اندیکا، عملی شوند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان با اشاره به سفر رئیس جمهور به اندیکا گفت: رئیس جمهور در بازدید اخیر از مناطق آسیب‌دیده از زلزله اندیکا،  وعده‌های امیدوارکننده‌ای به آنها دادند که امید است مشکل مسکن و معیشت آسیب دیدگان برطرف شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سردار حسن شاهوارپور با اشاره به سفر روز جمعه رئیس جمهور به خوزستان و آخرین اقدامات انجام‌شده برای رفع مشکلات مردم زلزله‌زده اندیکا،در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور در بازدید اخیر از مناطق آسیب‌دیده از زلزله اندیکا، وضعیت مردم را از نزدیک بررسی و وعده‌های امیدوارکننده‌ای به آنها دادند که امید است به زودی اقدامات اجرایی آغاز و پیش از سردتر شدن هوا، مشکل مسکن و معیشت آسیب دیدگان برطرف شود.

وی افزود: همچنین رسیدگی به دام روستاییان یکی از مطالبات جدی مردم این مناطق است چرا که اشتغال بسیاری از آنها به همین دام‌ها وابسته است.

فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان ادامه داد: در حال حاضر نیروهای جهادی، بسیج، سپاه و جمعیت هلال احمر در منطقه مستقر و در حال ارائه خدمات هستند.

وی با اشاره به در پیش بودن فصل سرما، بیان کرد: بحث اسکان مردم و دام‌ها بسیار مهم است که امیدواریم بر اساس قول رئیس جمهور و کمک همه، به زودی مشکل اسکان دائم و اشتغال پایدار حل شود. تلاش می‌کنیم آلام مردم به حداقل برسد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین