اجرای طرح نهضت جمع آوری نخاله های ساختمانی و پسماند های روستایی در بهبهان

اجرای طرح نهضت جمع آوری نخاله های ساختمانی و پسماند های روستایی در بهبهان

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بهبهان گفت: طرح نهضت جمع آوری نخاله های ساختمانی و پسماند های روستایی در آینده نزدیک در شهرستان بهبهان اجرا می شود.

ب‍ه گزارش روزنامه نسیم خوزستان، آرمین ساعد، معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بهبهان در جلسه کارگروه مدیریت پسماند این شهرستان با موضوع نخاله های ساختمانی و پسماند روستایی اظهار داشت: حفظ و حراست از محیط زیست بر ترویج فرهنگ بهره برداری صحیح از محیط زیست در شهر و روستا حائز اهمیت است.

وی آموزش در حوزه های زیست محیطی را زیر بنای توسعه دانست و افزود: یکی از راههای نهادینه ساختن این فرهنگ آموزش‌های فرهنگی مستمر و استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد می باشد که باید مورد توجه قرار گیرد

معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری بهبهان استفاده از ظرفیت فضای مجازی و شبکه های اجتماعی را یکی دیگر از راههای ترویج فرهنگ استفاده صحیح از محیط زیست عنوان کرد و گفت : تمامی افراد جامعه باید به این موضوع مهم اهتمام جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: دفن اصولی زباله های شهری و روستایی و نخاله های ساختمانی ، نظارت مستمر بر محل نگهداری پسماندهای دامی در محدوده روستاها جلوگیری از تخلیه نخاله های ساختمانی در ورودی شهرها و روستاها از جمله دیگر  موارد حائ اهمیت هستند که باید مورد توجه قرار گیرند.

ساعد در پایان از اجرای طرح نهضت جمع آوری نخاله های ساختمانی و پسماند های روستایی در آینده نزدیک در شهرستان بهبهان خبر داد و گفت: امیدواریم با اجرای این طرح مهم شاهد تحول خوبی در حوزه ی محیط زیست این شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

 

 

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین